úterý 7. října 2014

Úryvkové úterý (17)

Toto meme pořádá AliPeli.


Ahoj, Jamesi.
Ahoj. 
Potřebuju se tě zeptat na pár věcí.
Tak jo. 
Potřebuju ti taky změřit tlak a puls. 
Jasně.
Jaký typ látek většinou užíváš?
Alkohol.
Každý den?
Ano.
Kdy začínáš pít?
Když se probudím. 
Zapisuje si to. 
Kolik toho za den vypiješ?
Tolik kolik toho snesu. 
A kolik to je?
Dost na to, abych vypadal, jak vypadám. 
Podívá se na mě a zapisuje to. 
Bereš ještě něco dalšího?
Kokain. 
Jak často?
Každý den. 
Zapisuje to. 
Kolik?
Tolik kolik snesu. 
Zapisuje to.
V jaké formě?
Poslední dobou většinou crack, ale prakticky v každé podobě, ve které se dá sehnat. 
Zapisuje to. 
Něco dalšího? 
Extázi, papírky, houbičky, amfetaminy, PCP, ředidla. 
Zapisuje to. 
Jak často?
Když to seženu?
Jak často?
Párkrát za týden.
Zapisuje to. 
Nakloní se dopředu a vytáhne stetoskop. 
Jak se cítíš?
Strašně.
Jak to myslíš?
Tak, jak to říkám. 
Chytí mě za košili. 
Nevadí?
Ne.
Zvedne mi košili a přiloží stetoskop na záda. 

* * * * *
Možná se vám právě hlavou honí hlavou otázka, proč to čtu. Odpověď je jednoduchá - skuteční příběh, který mi upřesní, proč nic takového nechci nikdy brát.  I když to není váš šálek čaje, dejte knížce šanci. Zajisté mile překvapí a rozhodně nezklame! 



0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.