sobota 11. května 2013

Knižní prostřeno (8)

Toto meme má na svědomí  VeEee :))

Tajemství upírů (Říše temnot #1)Předkrm
Říše Temnot

Nesmíme to s předkrmem přehánět, takže zase vybírám jednu pěknou oddechovku. Osobně se mi hodně líbila a bylo to příjemné počtení, které mě na rozdíl  od Upířích deníků bavilo.  Zápletka byla jednoduchá a bylo to zaměřené spíš na romantickou část knihy. 



Rváč
Hlavní chod
Rváč
Rváč je také oddechovka, která má už o něco zajímavější a napínavější děj. Je to detektivka, ve které nechybí špetka romantiky, neznáma a konec, který vás donutí zamyslet se nad knihou. 





Paranormalcy (Paranormalcy, #1)Zákusek
Paranormálové 
Dnešek je takový oddechový a proto jsem se jako třešničku na dortu rozhodla vybrat knihu Paranormálové. Je to oddechovka, u které můžete vypnout. Není to nic extra, ale je to pěkné počtení. A ta obálka♥ 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.