úterý 14. května 2013

Úryvkové úterý (11)

Toto meme pořádá AliPeli.

Samotáři (Karanténa, #1)Zachary se uchechtl a zatvářil se nadšeně. "Mohl by z tebe bejt dobrej herec, Davide. Přemýšlej o tom. Napíšu pro nás dva scénku. Mohla by se dostat do další show, kterou s Geeky chystáme."
"Když já se stydím," zasmál se David.
Zachary mu podal šest lístků na show, ale když se po nich David natáhl, ucukl rukou. 
"Miluješ mě?"
"Panebože," povzdechl si hlasitě Will. Zavrtěl hlavou a zamířil ke stolu, na němž byly vystavené vzory tetování.
"Co mu je Davide?" podivil se naoko Zachary. "Vím, že je to tvůj brácha, ale ať laskavě přehodnotí svý chvání!"
"Závidí ti, jak máš pěkný vlasy, protože dneska ti to fakt dost sekne," pronesl David.
"Hmm. Zítra pro tebe budu mít další šaty, puso," zareagoval Zachary.
Podal mu znovu lístky a významně zdvihl obočí. David odvedl Willa od stolu s tetováním a pospíchal chodbou.
"Seš si jistej, že nejsi teplej?" zeptal se Will. "Nechce se mi věřit, že si něco takovýho necháš líbit. Já bych si to teda líbit nenechal."
David jeho poznámku ignoroval. 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.