úterý 14. května 2013

Něco o mně aneb pár útržků ze života

Moje celé jméno je Táňa Moučková. Narodila jsem se 12.8.1998, mám zelené oči a blonďaté vlasy.

Jsem obyčejná sedmnáctiletá slečna, která ráda čte. Bydlím v malém městečku ve středočeském kraji a chodím do druhého ročníku Ekonomického lycea. Mým snem je být podnikatelka a s kamarádkou se někdy popichujeme, že spolu založíme knihkupectví. Je to  sice jen takový neúplný sen, ale kdo ví, co bude v budoucnu... 

Mamka mi říkala, že musím číst (nahlas, abych se to naučila :D) a když jsem byla menší, četla jsem hodně. Potom následovalo období, kdy jsem nečetla. Jednou mi nešel počítač, tak mi kamarádka půjčila prvních pět dílů Školy noci a já jí do týdne vrátila všechny knížky a chtěla víc. Nějak takhle se rozjela moje čtecí mánie. 

Nejprve jsem si založila blog na blog.cz, tam jsem byla asi rok, jenže mi to moc nešlo. Upravování pro mě byla moc složitá věc. Také jsem psala povídku :D Měla asi 17.kapitol a já ještě nevěděla, o co v tom půjde. Bylo to dost pomatené a nedávalo to žádný smysl. Už ani nevím, jak jsem se dostala na blogger.com, ale usadila jsem se. Přeci jen je tu všechno jednodušší, přehlednější a pro mě hlavně snadnější. 

Mám ráda YA, NA, fantasy, sci-fi, paranormální romance, horory. Čtu takřka všechno, co se mi dostane pod ruku a často se pouštím do nějaké challenge v podobě nového knižního žánru. Je to takový zlozvyk. I když vím, že to není žánr pro mě, stejně se do knih pouštím. Někdy je dočtu, někdy ne. 

miluju-knihy.blogspot.cz - nejprve I love books Bylo mi třináct a moje angličtina nebyla tak dobrá na to, abych vymyslela něco jiného :D Později jsem přišla na to, jak neoriginální to je. Books full of Magic...  s tímto názvem jsem nadmíru spokojená a nehodlám ho měnit! Zatím :P

♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦

Jestli na mě máš nějaké otázky nebo mi chceš prostě jen tak napsat, můj email:tanamouckova@seznam.cz

Také mě můžeš najít na:
•Facebooku: Táňa Moučková
• Goodreads: Táňa Moučková
 Twitter@TaMoukov1
• Youtube: Táňa Moučková
• Instagram: tanamouckova123
• we♥it:  Táňa Moučková

4 komentáře:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.