středa 15. května 2013

Never too far


Never Too Far (Too Far, #2)Název: Never too far
Série: Too far
Díl: 2#
Autorka: Abbi Glines
Rok vydání: 2013
Anotace: He had held a secret that destroyed her world. 
Everything she had known was no longer true. 
Blaire couldn’t stop loving him but she knew she could never forgive him.
Now, she was back home and learning to live again. Moving on with life… until something happened to send her world spinning once again. 
What do you do when the one person you can never trust again is the one that you need to trust so desperately? 
You lie, hide, avoid, and pray that your sins never find you out.




Děj (spoiler!!)…

Blaire opustila Rushe a vydala se do jejího pravého domova. Ví, že ji tam nic nečeká, ale přesto nechce být nablízko Rushe. Hádka s jejím otcem a ještě spoustu věcí okolo na ní bylo prostě moc. Rush z toho nebyl nadšený, protože zjistil, že ji miluje. Chce ji přemluvit, aby se vrátila k němu a zase spolu žili. Blaire si však není jistá, jestli to chce udělat. Tedy jestli to chtějí udělat, protože teď už musí rozhodovat za dva.
Rush ví o něčem, o čem Blaire nesmí vědět. Kdyby se to dozvěděla, nejspíš by s ním už nikdy nepromluvila. Ona je teď zesláblá, potřebuje odpočinek a nemá na to být vystresovaná. Jenže pravda stejně vždycky vypluje napovrch...


Abbi Glines…
Abbi se narodila v Birminghamu, Alabama. Vyrůstala v městečku Sumiton, Alabana, odkud odešla v osmnácti. Daleko se nedostala, protože pronásledovala svou středoškolskou lásku dolů k pobřeží a od té doby tam je. Nyní žije v malebném městečku Fairhope, Alabama se svými třemi dětmi a manželem Keithem (středoškolská láska).


Můj názor (bez spoileru)..
Na druhý díl úžasné série Too far od Abych se neskutečně těšila. První díl skončil otevřeně a já jsem netrpělivě vyhlížela, kdyže má vyjít ten druhý.

Obálka je jednoduchá, protože ji tvoří jenom fotka a zajímavý font nadpisu. Na první pohled tuctová romantika na letní četbu u vody. Knihu jsem četla na překladech, takže jsem neměla možnost držet knihu v rukou. *Fňuk :‘(*

První díl byl napsaný čtivě a hlavní zápletka byla promyšlená. Líbil se mi nápad, který byl vážně povedený. Obyčejný románek o křehké dívence, která potakala „bad boye“ a byl z toho dokonalý námět na knihu. Skončilo to otevřeně a na druhý díl jsem byla natěšená. Bohužel mě druhý díl trochu zklamal, protože už to nebylo jako ten první.

Rush♥ Nemám co namítnout, protože on je dokonalý. Sice jsem mu párkrát chtěla omlátit židli o hlavu, ale on si to u mě stejně zase něčím vyžehlil. Nan. Brrrr. Blaire jí měla v jedničce tou bouchačkou oddělat. Nan bych určitě nominovala do ankety o největší knižní *bitch*.

Styl Abbininyho psaní jsem zamilovala už v prvním díle. Píše čtivě a nebojí se dát do knihy i odvážné scény. Také se mi líbí, že často uveřejňuje úryvky z jejích knih, co mají vyjít. Když jí vidím ve videu nebo čtu nějaký její příspěvek, přijde mi hodně sympatická.

Konec je sice uzavřený, ale pořád mi v hlavě poletuje pár otázek, na které jsem nedostala odpověď. Jsem ráda, že se Abbi rozhodla napsat další díl o téhle dvojici. Jedno moje já říká, že je to zbytečné roztahování série, ale to druhé já chce odpovědi a doufá, že to bude úžasné.

Kniha má svoje slabá místa a nějaké ty mínusy tam prostě jsou. Není to nejlepší kniha, co jsem kdy četla, ale byla to příjemná oddychovka, u které jsem se i nasmála. Jenomže Abbi se fakt daří ze mě udělat i „emocionálně vyždímanou trosku.“ Kniha se mi líbila a ode mne dostává pěkné 4 hvězdičky.


Zdroje:
Obrázky

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.