neděle 24. února 2013

Říše temnot - Tajemství upírů


Tajemství upírů (Říše temnot #1)Název: Tajemství upírů
Série: Říše temnot
Díl: 2
Autorka: L.J.Smith
Nakladatelství: Fragment
Anotace: 
Šestnáctileté Poppy zbývá pár týdnů života. Trpí rakovinou slinivky a není šance na vyléčení. Její dlouholetý přítel James jí nabídne řešení. Tím však poruší přísné zákony Říše temnot a teď ho čeká trest za vyzrazení tajemství a za lásku k člověku. Bude mít Poppy dostatek odvahy, aby se dobrovolně stala upírem? Podaří se jim společně uniknout před nejhorším trestem? První díl tajemné série Říše temnot.






Můj názor: 

Poppy žila doposud normální život jako každá jiná holka. Až na to, že má za kamaráda nejoblíbenějšího kluka na škole. Střídal jednu holku za druhou, ale Poppy mu byla nejbližší. O Jamesovi věděla všechno, jenže jedna jeho část jí byla pořád neznámá. Když se Poppy dozvěděla, že má rakovinu, byla vyplašená a prostě nechtěla umřít. James věděl, že je tu jedna možnost jak ji zachránit, ale porušil by při tom spoustu pravidel, která ho vázala k Říši temnot.

Po knize Upíří deníky od L.J.Smith jsem pochybovala o tom, že si od ní ještě něco přečtu. Nějak mě to zklamalo a představa další upířiny od téhle autorky mě děsila. Spousty bloggerů psala nadšené recenze a mě to prostě  nedalo. Musela jsem si ji přečíst. Nelituji toho, protože mě kniha náramně překvapila a líbila se mi. Knihu jsem zhltla na dva nádechy, protože to bylo opravdu sladké.

Jiná možnost než proměnit Poppy na upírku a zachránit ji život tu nebyla. James ji však nechtěl proměnit bez jejího souhlasu a proto ji to řekl. Nejdřív si myslela, že si z ní dělá legraci, ale nedělal. Její bratr Phil neměl Jamese vůbec rád a snažil se, aby k ní už nechodil. Proměna je trochu zdlouhavá a oni si musí třikrát vyměnit krev. Když už si ji vyměňují podruhé, Phil je načapá a namluví Poppy spousty nesmyslů ohledně Jamese. Už ho nikdy nechce vidět, ale když nedokončí přeměnu, umře. Phil se bude muset postavit na stranu Jamese, ale  Phil je jenom třešnička na dortu. Oni budou mít více problémů, než vůbec čekali.

Konec byl otevřený a také hodně šokující. Poppy jsem si hodně oblíbila, protože to nebyl ten typ ufňukaný barbie, ale také to nebyla žádná super-hrdinka. Jejího bratra Phila jsem chtěla párkrát nakopnout, protože mě fakt štval a všechno ztěžoval. V poslední době je spousty přeslazených upířin, ale tahle mě opravdu dostala. Poppy nebyla jako Elena z Upířích deníků a to jsem byla vážně ráda.
Kniha se mi líbila, ale dávám pouze 3,5 a doufám, že druhý díl bude ještě o něco lepší ☺


Nejzajímavější jméno:  Phil
Nejoblíbenější postava: James
Nejméně oblíbená postava:  Nikdo takový tam nebyl. Fakt, že ne :)
Humor:  Ano :) 
Akce:  Ani ne :/ 
Napětí:  Občas.
Láska: ♥ Jo, ale doufám, že se v druhém díle víc rozvine :) 
Nuda:  Chvilkami, ale stejně mě to od čtení neodradilo. 
Překvapení:   Ano. Na konci bylo opravdu velké překvapení. 
Obálka:  Pěkná :) Podle mě hezčí než originální! 
Originalita: Ani ne, ale stejně se mi to líbilo. 



Konec:  Dobrej... Chci další díl! :D 
Hodnocení: 3,5 z 5 hvězdiček. 




Za poskytnutí RC děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete zakoupit zde. 



Zdroje:
Anotace
Obrázky








4 komentáře:

  1. Snad mi promineš, když ti prozradím že druhý díl je o uplně jiných lidech. Také jsem se těšila na pokračování a byla jsem dost zklamaná. I tak byl druhý díl pěkný=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Coo? :OO To jsem opravdu nečekala. A to jsem se tolik těšila, ale snad bude druhý díl dobrý :)

      Vymazat
  2. Ja som sa celkom tešila, že je 2ka o úplne iných, dokonca sa mi viac lúbila tá časť, ale musím uznať, že tu ma James veľmi okúzlil 8) to bolo zlatíčko. Som rada, že autorka napísala viac príbehov spojených Ríšou temnoty, aspoň nemusím čítať 13 častí o tej istej osobe 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou si to určitě přečtu,uz sem po tom koukala i dřív:))

    www.fashioninmyself.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.