neděle 3. února 2013

Posuď knihu podle obalu ( 17 )

Meme, které pořádá Siky. 


Název: Nenávist až za hrob
Série: Noční lovci
Díl:
Autorka: Jeaniene Frost
Nakladatelství: Fantom print
Vydání: únor 2013
Anotace: Cat společně se svým upírským milencem Bonesem dál pomáhají zvláštnímu oddělení Národní bezpečnosti v lovu nebezpečných nemrtvých bytostí. Situaci komplikuje to, že Cat, napůl člověk a napůl upír, začíná být jako Zrzavá smrtka až příliš proslulá, a navíc s ní má stále ještě nevyřízené účty její biologický otec, sadistický upír Max.
K tomu všemu dostane Bones nečekanou nabídku, která se jen tak neodmítá. Jeho Velmistr, starý egyptský upír Mecheres, mu předá část své moci a navždy tak propojí jejich klany. Za všechno se ale musí platit a rovněž tato na první pohled skvělá šance v sobě skrývá nebezpečí, které může znamenat nejen odloučení, ale i smrt.

Můj názor:
Na knihu se těším, protože Bones je Bones :). Obálka, na které je zrzka Cat se mi docela líbí. Podle anotace to vypadá napínavě tak uvidíme....

1 komentář:

  1. Mě se tedy obálka moc nelíbí...nečetla jsem vlastně ani 1. díl...ale lidi chválí, hlavně Bonese ;)) doufám, že se k sérii dostanu, opravdu se moc těším, až si ji přečtu :))

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.