sobota 4. srpna 2012

Lovkyně snů - Vstříc temnotě

Název : Vstříc Temnotě
Série : Lovkyně snů
Díl :
Nakladatelství : Fragment
Počet stran : 256
Rok vydání : 2012
Anotace : 
Některé noční můry nekončí… Zvlášť když se nechtěně dostáváte do snů druhých…
Jmenuju se Janie. Je mi teprve sedmnáct, ale skutečnost pro mě začíná být horší než sny.
Na Fieldridgeské střední škole se dějí znepokojivé věci. Přesto nikdo nechce promluvit a ani vyšetřování nikam nevede. Co je však ještě horší, začínám odhalovat pravdu o sobě a o svých schopnostech - a ta je pochmurná. Vážně, krutě pochmurná…



Moje hodnocení obálky : 3/5
Moje hodnocení : 4/5

Můj názor... 
Tumblr_m85fx2byzu1rqvlz3o1_500_largeZe začátku jsem se do knihy nemohla dostat. Cabel byl opravdu vysněný hrdina, ale na mě moc hodnej. Janie mi zase jako hlavní postava sedla. Kniha byla opravdu o dost lepší než první díl.  Líbila se mi ta zápletka s učitelem a hlavně ten nápad. Když čtu mangy tak tam je možné cokoliv. Učitel a studentka se navzájem zamilují a skončí to happy endem . V téhle knize šlo , ale o něco jiného. Janie dostala za úkol být nablízku učitelovi a on se ji snažil sbalit. Ovšem je to někdo komu se nápad nezamlouval a byl to Cabel.  Já se mu ani nedivím , ale Janie lezlo krkem jak žárlí.  Zápletky byli opravdu dobře napsané. Kniha byla napínavá , romantický podklad nechyběl a bez humoru se to neobešlo. Kniha se mi opravdu líbila a a proto jí dávám 4 hvězdičky .

Stručný děj...
Tumblr_lemm9nineo1qbiwzvo1_500_largeJanie s Cabel jsou spolu. Šťastně zamilovaný a prostě spolu (Nečekaně). Janie objevila novou schopnost a to, že si sny může přetáčet jako video. Zkouší si to nejdřív na Cabelových snech aby zjistila jak se s tím zachází.  Pořád se propadá do snů ostatních a někdy je svědkem něčeho, co nechtěla vidět.  Na škole se povídá, že nějaký učitel má vztah se studentkami. 

Janie se rozhodne zjistit kdo to je. Mají podezření, že je to pan učitel Durbin , který není o moc starší než  ona. Postavu nemá k zahození a jeho vztah ke studentům není zrovna moc "učitelský". Cabelovi se nápad nelíbí, ale ji nepřemluví. Když si něco umane chce to za každou cenu splnit. Kapitánka nebo-li ta , která dohlíží na Janie aby svůj úkol splnila.
538274_309939329097140_350601896_n_largeKdyž se probouzí se snů  mívá bolesti hlavy, nevidí. A bývá to horší a horší.  Její kamarádi ani blízcí neví nic o jejích snech. Nikdo živý ji nemůže pomoci. Ale jedna osoba, která by to dokázala by tu byla, ale bylo to složitější jak se k ní dostat a komunikovat s ní. 

Když se  Janie  pouští do úkolu netuší, že ji to může psychicky a fyzicky ohrozit. Cabel se jí bude za každou cenu snažit ochránit a být ji na blízku. To nejhorší však je, že se stane něco s čím absolutně nikdo nepočítal.

Postavy...
387053_497744040241728_1001403974_n_large
Janie : V některé chvíli mi přišla jako uječený malí děcko a někdy sem jí brala za hrdinu celé knihy. Moc věcí ji nerozhodilo a její sny byli čím dál tím víc praštěnější. Počkat to nebyli její sny, ale ty do kterých se propadla. Lisa nám pěkně popsala její povahu a myšlenky takže víme na, co zrovna myslela. 

Cabel :  Když si na něj vzpomenu tak mi v hlavě víří jenom jediný slovo a to "slušnej". Jeho hlášky mě sice zabijí a rajcujou  navzájem , ale já mám raději tipy kluků , který sou prostě zlobivější. Líbí se mi , když se navzájem pošťuchujou a říkaj jak se nenávidí , ale milujou se. Někomu tyhle zápletky přijdou ohrané a jako hrozné klišé, ale mě se prostě líbí. Povahově byl Cabel hodnej na Janie a snažil seji pochopit. Bál se o ni snad každou sekundu ve svém životě a bál se že jí něco učitel udělá. 

122512052333148944_stukeusj_f_large
Pan Durbin :  Nemám k němu ani , co říct až na to , že to byl hajzlík. To jak flirtoval se studentkami mi přišlo děsný. Snažil se vypadat , co nejvíc sexy jak uměl, ale mě to přišlo nechutně. V některých chvílích bych mu nejraději nafackovala a poslala ho do háje, ale to bohužel nemůžu. Autorka jeho postavu opravdu dobře promyslela. Když byla Janie s ním musela jsem se na čtení soustředit aby mi něco neuniklo. Protože napětí v knize opravdu nechybí.


Stacey : Tohle je její nejlepší kámoška, která je trochu víc potrhlá. Já si prostě nemůžu pomoct, ale zase ji srovnávám s Vee (z knihy Zavržený) . Byla potřeštěná, měla bláznivé nápady a byla k Janie upřímná. Janie před ní však tajila velké tajemství a bylo jí líto, že ji to nemůže říct.

Kapitánka :  Krom ní a Cabela nikdo jiný o jejích snech nevěděl. Také byla jediná kdo věděla, že pracuje na případu, aby chytili učitele, který svádí své studentky do postele a pak je odhodí jako použité ponožky.

Obálka...
Tumblr_laglfrii3n1qe4d7zo1_500_large
Bez těch očí nahoře se mi obálka hodně líbí, ale ty oči. Mohly té osobě, co tam je aspoň upravit trochu to obočí. Když se na obálku podívám přijde mi, že jsou ty oči klučičí. Nápis je je pěkně zvírazněn a kniha je v paperbacku to je u mě velké plus. Svíčka, která je uzavřena v kruhu působí velmi elegantně. Grafik, co dělal obálku si s tím musel opravdu hodně pohrát a stojí to za to . 



Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu můžete zakoupit  zde.

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.