neděle 5. srpna 2012

Lauren K. Hamilton





 



Jméno : Lauren Kaye Hamilton 

Datum narození : 19.února 1963
Něco o autorce : Píše fantasy-romantické příběhy. Její nejlepší  série je Anita Blake . Anita Blake nebo-li hlavní hrdinka této sérii je oživovatelka. Oživuje mrtvé a dělá z nich  zombie nebo je zase ukládá zpět do hrobů. Upíří ji říkají "Popravčí". Série zahrnuje romány , sbírky povídek a komiksů.  Ve světě se prodalo více než 6 milionů kopií Anity Blakové.


Proč jsem si ji vybrala :
Z její série Anita Blake jsem četla zatím jenom první díl s názvem Provinilé slasti. Ale moc se mi líbil. Hlavní hrdinka Anita má prořízlý jazyk ( Je drzá a mluví sarkasticky ) Kdo knihu ještě nečetl tak doporučuji. Jsem zvědavá jestli se mi bude líbit celá série a nezklame mě to.



1 komentář:

  1. Ešte som nepočula ani o autorke a ani o knihách, ale ak sa k nim dostanem určite si aspoň niečo prečítam. =)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.