sobota 11. srpna 2012

Vyhlášení soutěže :)

Tak a vyhlášení je tu!!! Formulář vyplnilo 50 lidí! Opravdu Vám všem děkuji, protože jste mi udělaly obrovitananánskou radost. Vítěze jsem volila podle http://www.random.org/ :)

A vítězem se stává !!!

*TerSSík*

Gratuluji a ještě jednou děkuji všem za účast. Také děkuji všem, co mi přály k narozeninám  a přeji Vám krásný zbytek léta. 

PS : Jsou prázdniny takže na odpověď ne e-mail budu čekat týden.  Jestli mi neodpoví tak  pak losuji  nového výherce.

4 komentáře:

  1. Gratuluji vítězce, ale chtěla jsem se zeptat, kde jsi vzala tak úžasné záložky? :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záložky mám od Fragmentu u kterého jsem si o ně řekla :))

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.