úterý 22. ledna 2013

Úryvkové úterý ( 2 )

Toto meme pořádá AliPeli.


"Možná se ti nelíbím," navrhla Meredith.
"To nebude ono."
"Nebo se ti líbím, ale připadám ti děsná."
"Ani to není ono," Sam se na podlaze přisunul o něco blíž k ní.
"Tak je to v tom, že seš mizernej programátor a ten tvůj algoritmus nefunguje a my se k sobě vůbec nehodíme, jsme ubohá dvojka, která nemá žádnou budoucnost a není mezi ní žádná chemie."
"Jsem skvělej programátor," bránil se Sam.
"Tak se možná bojíš," navrhla Meredith.
"Čeho?"
"Odmítnutí."
"To není moc pravděpodobný. Možná se bojíš ty."
"Já?"
"Jasně," přikývl Sam a přisunul se ještě blíž. "Možná jsi ty moc vyděšená, abys mě políbil. Nemáš na to žaludek."
"Co to znamená, nemít žaludek? Proč by s tím mělo mít něco společnýho trávicí ústrojí?"
"Podle mě to souvisí s tím, že fungování trávicího traktu nemůžeme ovlivnit vůlí. Řídí ho vegatativní nervový systém. A když se člověk zasekne, třeba že se mu nechce někoho líbat, přestane trávicí ústrojí na chvíli fungovat - jak pohyb ve směru vstřebávání, tak ve směru vyprazdňování," vysvětlil romanticky Sam. 

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.