úterý 1. ledna 2013

Úryvkové úterý ( 1 )

Toto meme pořádá AliPeli.



"Les mezi světy," řekla Polly zasněně. "To zní docela hezky."
"Tak pojď," pobídl ji Digory. "Který rybníček zkusíme?"
"Počkej," zarazila ho Polly, "já žádný nový rybníček zkoušet nebudu, dokud se nepřesvědčím, že se můžeme kdykoliv vrátit zpátky domů tím prvním. Nevíme přeci ani jistě, jestli to  funguje."
"Jo," ušklíbl se Drigory. "Tak to vyzkoušíme a necháme se chytit od strýčka, aby nám sebral prsteny dřív, než si něco užijeme. Děkuji, nechci."
"Nemůžeme se tím našim jezírkem vrátit třeba jenom kousek?" navrhla Polly. "Jenom zjistíme jestli to funguje. A když ano,tak si zase rychle vyměníme prsteny a vrátíme se dřív, než budeme zpátky v pracovně pana Ketterleyho."
"A myslíš si, že to takhle půjde?"
"No, chvilku to trvalo, než jsme se dostali sem, ne? Tak zpátky to určitě taky bude aspoň chvilku trvat."

Tuhle knihu mám opravdu hrozně ráda. Vždycky když si jí pročítám vzpomínám jak jsem do knihy byla při čtení ponořená a všechno jako bych to prožívala. Opravdu povedená kniha, které se lehce uvěří, ale musíte jí otevřít dveře :)


1 komentář:

  1. Ach pamatuji si jak jsem Čarodějova synovce četla. Zlaté časy :_)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.