neděle 13. ledna 2013

Posuď knihu podle obalu ( 15 )

Meme pořádá Siky. 


Název: Zapomění
Autorka:  Cat Patricková
Nakladatelství: Argo
Rok vydání: 2012
Anotace: "Jmenuji se London Laneová. Až na pár týpků si o mně všichni myslí, že jsem normální, obyčejná holka. Moc o sobě nemluvím a pečlivě se schovávám za svou masku. Lidi by totiž asi stěží pochopili, že si nevzpomínám na nic, co se kdy v minulosti stalo. Zato ale znám budoucnost - svoji i všech okolo mě. Od té doby, co znám Lukea, lépe řečeno - co se s ním každý den znovu seznamuju -, vidím ve svých vizích pohřeb. Jenže nedokážu zjistit, kdo umřel. A mám strach, aby to nějak nesouviselo s Lukem."
Každé ráno v 4:33 se Londonin mozek restartuje a všechny její vzpomínky na uplynulých 24 hodin nenávratně zmizí. Hrdinka si proto den co den píše poznámky, aby např. věděla, co měla včera na sobě, co se stalo, co probírali ve škole. Občas se jí taky náramně hodí, že může využít svoje znalosti o budoucnosti. Zkrátka: London si události pamatuje tak dlouho, dokud se nestanou... A jediný, koho ve svých budoucích vzpomínkách nevidí, je její kluk Luke.

Můj názor: 
Obálka vypadá zajímavě a když jí uvidíte trkne vás do očí.  Líbí se mi jak je barevně sladěná a výběr prostředí a té osoby je také velmi zvláštní. Nadpis je prostě krásný a okouzlující. Knížka podle anotace vypadá skvěle. O knize jsem už slyšela ještě než u nás měla vyjít, ale nikdy sem se na ní detailně nepodívala. 

2 komentáře:

  1. To znie ako motív na film 50x a stále poprvé 8D
    ale znie to skvele 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se tahle obálka líbila už u prvního zahraničního vydání a jsem ráda, že se rozhodli pro české vydání zvolit zrovna tuhle.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.