pátek 2. listopadu 2012

Monthly summary - říjen 2012



Měsíc říjen byl pro mě  trochu chaotický a se školou jsem byla hodně ve skluzu. S knihami jsem na tom byla už o něco lépe. Za minulý měsíc jsem jich přečetla 14, což  to je pro mě krásné číslo. Spousty z nich jsem měla z knihovny. Začala jsem číst sérii Darrena Shana, která se mi opravdu líbí, také Princezniny deníky nejsou k zahození. Také se účastním Knižní výzvy, kterou doufám splním a přečtu osmdesát knih za osm měsíců :) 

Knihy, které jsem si koupila..
Měsíční píseň. Všude jsem četla samé chvalné recenze, ale nikde jsem na knihu ještě nenarazila. Pak jsem ji objevila v jednom bazárku za úplně směšně levnou cenu a tahle kráska byla konečně moje!(moje recenze). 
Čarodějnice z  Hex Hall. Už dlouho jsem se u knihy nenasmála tak jako u téhle. Opravdu se mi líbila celá kniha. Obálka je moc pěkná, děj knihy je propracovaný a postavy jsou dokonalé. Už se těším až si seženu druhý a třetí díl. (moje recenze)




Knihy, které jsem dostala nebo vyhrála..
Milenec z věčnosti. Za tento měsíc jsem dostala pouze jednu knihu a to opožděný dárek k narozeninám. Už jsem jí přečetla a musím uznat, že se mi moc líbila. Už se těším na další díl.  (moje recenze)


Recenzní výtisky....
• Tenhle měsíc jsem dostala pouze  dva recenzní výtisky a to Ahoj z nebe a Ve stínu Cypřiše. Ani jednu knihu jsem zatím nečetla, ale moc se na ně těším.


Všechny knihy pohromadě....

3 komentáře:

  1. Ahoj z nebe mě začíná moc zajímat, vypadá to na super knihu, ale co opravdu závidím je Čarodějnice z Hex Hall :) chci si ji už dlouho koupit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Měsíční píseň ♥, Hex Hall ♥ a Milenec ♥♥♥ :D.. Ahoj z nebe bych si chtěla koupit :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.