sobota 10. listopadu 2012

Knižní vzpoura!

Tento projekt pořádá Awekky :)

Po jednom týdnu je ze mě čtenář! Splnila jsem pět misí a jsem v prvním Levelu!


•  Čtení ve vaně
Už nikdy více! Jednou to stačilo! Jsem zvyklá si knihu pokládat na kolena a to nebyl zrovna nejlepší nápad. Ahoj z nebe to naštěstí přežilo :)

• Blogování o knihách
To už dělám delší dobu takže nic nového. 

• Rozečtení dvou a více knih.
V tom bohužel plavu už delší domu. Mám vždy rozečtené nejméně tři knížky. Naštěstí to všechno stíhám.

• Chlubení se novými knihami lidem, které to vůbec nezajímá.
Splněno! A nebylo to vůbec těžké jenom na mě divně koukali, ale to se dá přežít :)

• Dopisování si s autory.
Tento týden jsem napsala třem spisovatelům a všichni odpověděli, že to berou. Napsala jsem jim otázky a teď už jen čekám na odpověď :)




0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.