čtvrtek 13. června 2013

Třicetidenní knihobraní (7)

Tenhle projekt pořádá VeEee. Jeho cílem je každé 2 dny zveřejnit jeden příspěvek na zadané téma. Tenhle projekt je na jeden měsíc. Dnešní téma je Kniha, která mě opravdu rozplakala.

Když jsem hledala v knihovničce knihu, která mě opravdu rozplakala, rozhodla jsem, že vyberu tuhle. Ten, kdo stojí v koutě je úžasná kniha, podle které je natočen i film a ten se mimochodem hodně povedl. Celý příběh se točí okolo kluka jménem Charlie. On je vysoce inteligentní a jeho život není zrovna procházka růžovím sadem. Je to dobře napsaná kniha, která vás dojme. 

4 komentáře:

  1. Knihu by som si veľmi chcela prečítať, videla som film a bol úplne úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu jsem nečetlaaaa! Ale strašně moc chci! A ta obálka mě odrazuje! :D Ale slyšela jsem, že je to supr příběh a jak tak koukám, tak asi je. Tak snad někdy.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jen si jí koukej přečíst! Je to úžasná knížka! A obálka na živo vypadá celkem fajn.. teda ta zelená je pěkná, ten obrázek v horním rohu se mi příčí :D

      Vymazat
  3. Úžasná kniha a film je taky skvělý!

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.