neděle 23. června 2013

Třicetidenní knihobraní (12)

Tenhle projekt pořádá VeEee. Jeho cílem je každé 2 dny zveřejnit jeden příspěvek na zadané téma. Tenhle projekt je na jeden měsíc. Dnešní téma je Kniha s nejhezčí obálkou.

Jak já miluji obálky s obličeji a takhle se mi líbí nejvíc. Když jsem tak šmejdila v knihovničce a prohlížela si obálka, našla jsem jich spousty, které se mi líbí, ale tahle to vyhrála na plné čáře :D Možná to dělají ty oči... nebo ten prst s knírkem... to nevím, ale ta obálka je prostě úžasná♥ 

4 komentáře:

  1. Také oči by som aj ja chcela mať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s tebou - obálka je úžasná! :) Taková roztomilá. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je prostě skvělá obálky! Ty oči mě strašně fascinují! :D Chci taky takový!!! :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.