středa 12. června 2013

One Week Girlfriend

One Week Girlfriend (Drew + Fable, #1)Název: One Week Girlfriend
Série: Drew+Fabel
Díl: 1#
Autorka: Monica Murphy
Rok vydání: 2013
Počet stran: 155
Anotace: Temporary. That one single word best describes my life these last few years. I’m working at a temporary job until I can finally break free. I’m my little brother’s temporary mother since our mom doesn’t give a crap about either of us. And I’m that temporary girl all the guys want to get with because I give it up so easily. According to the rumors, at least.


But now I’m the temporary girlfriend of Drew Callahan, college football legend and all around golden guy. He’s beautiful, sweet—and he’s hiding way more secrets than I am. He’s brought me into this fake life where everyone seems to hate me. And everyone seems to want something from him. The only thing he seems to want though is…


Me.
I don’t know what to believe anymore. All I know is, I think Drew needs me. And I want to be there for him.
Forever.

Můj názor...
Chiquine
Fabel je obyčejná dívka, která se stará o mladšího bratra, protože její máma to nedělá. Věčně je v tahu s jejím novým přítelem a není na ní spolehnutí. Fabel přes den pracuje v baru a nikdy nepotkala kluka, se kterým by dlouho vydržela.


Drew chodí na vysokou a jeho rodina stojí také za nic. Matka mu umřela, když byl malý a otec si našel novou. Vzal si jí a s jejich rodinnou to jde od desíti k pěti. Chce se jí zbavit, a proto ho napadne, že si na týden najme falešnou holku. Fabel se zdála, jako ta pravá...

““Marshmallow.””

Hearts and marshmallows
Já jsem si Fabel oblíbila hned, jak se v příběhu ukázala. Minulost na ní zanechala stopy a věděla, že se může spolehnout jenom sama na sebe. Brala ohledy na brášku Owena a moc volného času pro sebe neměla. Když jí Drew nabídl slušnou částku, aby se stala na jeden týden jeho falešnou přítelkyní, souhlasila.


Co by to bylo za knihu bez tajemství, které by mohlo Fabel zaskočit. Drew není moc společenský a jeho tajemství nese uvnitř sebe. Nechce ho nikdy nikomu povědět, protože se bojí, že by od sebe lidi odradil. Holku, kterou by miloval, nikdy neměl a jeho nevlastní mámu, která ho vychovávala, když byl malý, nenávidí.

“I want you to pretend to be my girlfriend for a week.” ~Drew

Tyhle dva se opravdu hledali, až se našli. Milovala jsem, když byli spolu a navzájem se doplňovali. Nejvíc se mi líbilo, když na sebe žárlili a to spolu ani nechodili. Viz nakupování šatů. Drew byl Fabel koupit šaty a v obchodě potkal jednu starou známou, která po něm vyjela. Fabel jí to celkem slušně natřela!
And so it's... | via Tumblr

“Oh, the size is perfect. I just have humungous tits so it always looks like I need to go up a size but I make it work. Drew likes it when they hang out and he can see them. Easier access and all that.”

Autorka má čtivý styl psaní a i když měl příběh jednoduchou zápletku, tuhle knihu si oblíbilo tolik lidí! Povedlo se jí napsat příběh na jedničku, protože jsem hltala každé slovo a opravdu doufala v dobrý konec. Jsem ráda, že je vydaný už i druhý díl, na který se chystá co nejdříve.

Monica Murphy...
Monica  Murphy
Monica Murphy je manželka a matka tří dětí. Pochází z Kalifornie a napsala knihu, která je USA Today bestselling -One Week Girlfriend- a její pokračování Second Chance Boyfriend.


Slovo závěrem...
Dneska máme pěkný sluneční den a já mám dobrou náladu, takže knihu hodnotím pouze kladně za 5 hvězdiček! Pokud se rozhodujete, jestli knihu přečíst nebo ne, přečtěte si ji! Já jsem hltala stránku za stránkou a hodně jsem se u toho nasmála.


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.