úterý 11. června 2013

Třicetidenní knihobraní (6)

Tenhle projekt pořádá VeEee. Jeho cílem je každé 2 dny zveřejnit jeden příspěvek na zadané téma. Tenhle projekt je na jeden měsíc. Dnešní téma je Kniha, při které jsem se opravdu červenala.

Přesně tohle je kniha, u které jsem se červenala. Než jsem jí četla, myslela jsem si, že se červeném u obyčejných věcí (chytnutí kolem pasu, ježdění ruky po stehnech.. atd.). Po dočtení jsem byla trošku v šoku, protože tam toho sexu bylo dost. Takhle kniha má výhodu, že i po příběhové stránce je velmi dobrá a ten sex s Bonesem byl pouhá třešnička na dortu, kterou si čtenáři zamilovaly. 

"Tak sladká," zamumlal.
"Víc........ne," řekla jsem zadýchaně.
"To stačí. Teď jsi také uvnitř mě." A přestože jsem myslela, že už je to nemožné, přitáhl si mě ještě blíž.

7 komentářů:

  1. Čo je na tom na červenanie? ja mám (necelých) 16 a je to úplne v pohode :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš úryvek tak ten jsem měla u recenze a jenom jsem ho sem dala... :D No já to četla minulý rok (14 a je mi 14 pořád, ale nevadí) a pro mě to bylo to něco nového, takže proto.. :D

      Vymazat
    2. V tomto ohledu záleží víc než na věku na zkušeností se sexem v literatuře... Pokud čteš typ takovéto knihy poprvé, tak tě to opravdu zaskočí... Ale pokud čteš knihy plné sexu běžně, tak už ti to tak nepřijde...
      Navíc Napůl cesty do hrobu je sexy, místy žhavá a věřím tomu, že mi u některých scén taky zrůžověly tváře... a to mi je celých devatenáct a na erotiku v literatuře jsem zvyklá.. otázka je jak je napsaná a další kritérium je fantazie čtenářky ;)

      Vymazat
    3. Tohle byla moje první kniha v tomhle tématu, takže me to opravdu zaskočilo. Jsem ráda, že nejsem jediná! :))

      Vymazat
  2. Ty ma fakt chceš zajeb...zabiť!!! Ten kúsok stačil na to, aby som spustila ten svoj monštruózny chichot! ÁNO! Tá kniha mi tak zavarila a ja som sa tak smiala...vieš, viac som sa smiala ako červenala ale to je môj spôsob červenania sa. Kokos. Ak ty si mala šok, ja som schytala infarkt. :D Vážne! A ešte tie moje naivné oné...že...som sa utešovala, že určite to nebude TAKÉ ako so MYSLÍM, že TO BUDE O UPÍROCH! A tak som to povedala kamoše. A ONA! To začala čítať. A nakoniec to jej: "Shašenáááá, A ty si hovorila, že o upíroch! Hahááááá..."
    A potom sme to čítali obidve. A nakoniec tam boli furt tie časti s tým, že "išiel ešte hlbšie" a mi po piatom zopakovaní tej vety: "KURVA AKO HLBOKO EŠTE!?!" :DD
    No čo. Zážitok. Odporúčam všetkým. A ty vieš prečo rovnako dobre ako ja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musel být velký zážitek... :D Já jsem na tom podobně až na to, že to moje kamarádka četla přede mnou a i když mě malinko varovala... byla jsem mimo.. :D A ano s tím, že šel "hlouběj" souhlasím! :D Ano vím to stejně dobře jako ty :33 Tahle kniha je prostě best! :D

      Vymazat
  3. Jej, já už si chci pořídit další díly sakra, mám jenom první dva!!!

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.