neděle 23. června 2013

LETNÍ KNIŽNÍ VÝZVA - úvodní článek

S mojí blogovou sestrou Zuzkou jsme se rozhodli uspořádat letní knižní výzvu. 

 Může se zúčastnit kdokoliv i ten, co nemá blog. Stačí mi napsat na email (tanamouckova@seznam.cz) a já seznam přečtených knih budu pravidelně doplňovat. 
Článek byste měli zveřejnit 1.7.2013
Můžete se zúčasnit s knihami v čj nebo anglickém jazyce. 
Počet přečtených knih můžete stanovit ikonkou nebo teprve potom, co skončí léto a budete vědět přesný počet přečtených knih ikonku přidat.
V článku uveřejněte můj i Zuzky blog, aby se mohli ostatní případně také zapojit. 

Tak to je k pravidlům asi všechno. Já jenom upozorňuji, že v létě tolik času na blog, takže se předem omlouvám, ale pokusím se aspoň pravidelně spatlat článek du rubriky "Co týden dal..". Aspoň uvidíte jak žiju a co se u mě děje.

Také by bylo fajn přidávat k výzvě fotky s knihami. Třeba u moře se vyfotíte s knihou a přihodíte ji do článku. Není to povinné, ale je to zpestření soutěže. Já osobně o prázdninách se dál než za hranice Čr nedostanu, ale i tak se pokusím fotit knihy třeba na koupališti nebo na brigádě! 












Koukněte také k Zuzce jak se ona vypořádala s článkem. Obě budeme moc rády, když se zúčastníte! Do linkovače se za zapište pouze u jedné z nás, protože se by se to mělo objevit u obou, tak uvidíme. Jinak ikonky má na svědomí Zuzka za což jí moc děkuji, protože já a grafika? Pfff to nejde dohromady! 

UŽIJTE SI PRÁZDNINY ČTĚTE! :D




0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.