neděle 30. dubna 2017

Cover of the Week #80

Image may contain: one or more people, people standing, cloud, sky, outdoor and text
Království Morrigan je ponořeno v tradicích a příbězích o dávném světě, ale některé tradice princezna Lia nemůže překousnout. Například sňatek s někým, koho nikdy nepotkala. To vše pouze kvůli zajištění politického spojenectví.

Lia má všeho po krk a je připravena začít nový život. V den své svatby utíká do na míle vzdálené vesnice, kde se usazuje mezi obyčejnými lidmi a především dvěma záhadnými a přitažlivými muži – jedním princem, kterého si měla vzít, a jedním vrahem s úkolem jí zabít.



Obklopena tajemstvími a lžemi musí Lia odhalit nebezpečné skutečnosti, které otřesou celým jejím životem, zatímco se pomalu začíná zamilovávat do jednoho z dvou cizinců.

Já vám ani nevím, čím mě tato obálka okouzlila. Líbí se mi vybraný font a celkově si myslím, že se design povedl. Dle anotace mi nepřijde nijak zvlášť originální - podobných příběhů už tu bylo mnoho, ale i tak dám v budoucnu knize šanci. Třeba mě mile překvapí! 

1 komentář:

  1. Nádherná obálka :) Jsem ráda, že kniha u nás vyjde :) Snad bude stát za to :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.