neděle 23. dubna 2017

Cover of the Week #79

The Dire King (Jackaby, #4)Osud celého světa je v rukou detektiva nadpřirozených bytostí R. F. Jackabyho a jeho neohrožené asistentky, Abigail Rook. Zlý král přeměňuje staré napětí na moderní spory, používajíc směsici kouzel a technologií, které tlačí planetu Zemi a Jiný svět do smrtelné soutěže. Jackaby a Abigail jsou chyceni uprostřed vyšetřování v New Fiddlehamu v Nové anglii - pátrají po tom, kdo vytvořil díru mezi světy a snaží se zjistit, jak ji zavřít a také proč se všude objevují zombie.  Současně se prohlubuje vztah mezi Abigail a detektivem Charliem Canem. Jackabyho odolnost proti vlastním citům pro Auguru Lane, dívku ducha Jenny, se začne oslabovat. Ale ještě před tím než tato čtveřice bude moci přemýšlet nad vlastní budoucností, musí porazit zlo, které by jim tuto budoucnost nejraději odepřelo. 

Zatím jsem sice četla pouze první díl z poutavé série Jackaby, ale v blízké době se chystám na druhý. The Dire King je čtvrtým dílem série, který by měl vyjít někdy v létě - a ta obálka je naprosto úchvatná (což jsou v této sérii všechny). Celkově se mi líbí originální design, díky kterému jsem na sérii natrefila a k mému štěstí jsou i u nás zachovávány původní obálky.  

PASTVA PRO OČI... 

Jackaby (Jackaby, #1) Beastly Bones (Jackaby, #2) Ghostly Echoes (Jackaby, #3)


2 komentáře:

  1. Zatím jsem četla jen Jackabyho a ten mě bavil :) Právě se chystám na jeho pokračování. A jinak ano, ty obálky jsou vážně pastva pro oči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda. Už se těším až vyjdou i u nás další díly :-)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.