neděle 26. dubna 2015

Co týden dal...

Untitled
Here we go again.

Ještě živě si pamatuji, jak jsem minulý rok přemýšlela, že seknu s blogováním. Kamarádka mi to naštěstí rozmluvila a jsem jí za to velmi vděčná. Už si ani neumím představit, jaké to je nemít blog. Určitě bych neměla výčitky, že jsem neaktivní, ale ten pocit, když mi někdo pochválí článek je nezapomenutelný! 

Víte, co se děje v květnu? Představte si, že Books full of magic bude slavit třetí narozeniny! Už tomu tak je :D Jsem všem strašně moc vděčná za stálou přízeň, jen díky Vám mě to ještě pořád baví.

1.5.2015 - narozeninový článek
2.5.2015 - narozeninová soutěž

Nějak takhle by to mělo vypadat, ale je možné, že ještě něco vymyslím, to se však nechte překvapit! Do soutěže mám už asi 4 knížky, ráda bych toho však sehnala víc. Neprozradím, o jaké knihy jde, ale rozhodně se máte na co těšit!

♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦


Minulý týden jsme byli v Národním divadle na baletu. Popravdě jsem se netěšila. Nikdy jsem balet neviděla a nemyslela jsem si, že se mi bude líbit. Nakonec jsem musela uznat, že to bylo super. V červnu jedeme ještě na operu - jsem velmi zvědavá, co na to řeknu :D 

Mám rozečtenou knihu Ztracený svět v podzemí, jsem sice ještě na začátku, už teď se mi to však líbí. A mám ještě rozposlouchanou knížku Už je tady zas - navázala jsem novou spolupráci s audioteka.cz a jako první knihu jsem si vybrala právě tuhle, která popisuje, co by se asi tak mohlo stát, kdyby se Adolf Hitler probral v novodobém Německu. Zatím se mi to líbí. 

Mám v plánu dneska udělat dotazník - zajímalo by mě, co byste na blgu ráda viděli a co je tak trochu zbytečné dělat. Vaše názory mě opravdu zajímají, ráda se jimi alespoň trochu řídím. Je jasné, když mi dva lidé napíší, že nemají rádi soutěže, tak je přestanu dělat :D To fakt ne. 

Jestli se už dlouho chcete pustit do nějaké zahraniční knihy, ale nechcete ji číst v aj a u nás není vydaná, mrkněte SEM!  


2 komentáře:

  1. Nejvíc se mi líbí: Já knihomol, recenze a Co týden dal...
    Jinak se mi líbí všechny tvé články!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já fakt těm audio prostě nefandím!:D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.