neděle 1. září 2013

RC recenze: Temná akademie- Rozpolcení


Největší obrázek výrobku Temná akademie – RozpolceníNázev: Rozpolcení
Série: Temná akademie
Díl: 3#
Autorka: Gabriella Poole
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2013
Počet stran: 288
Anotace: Darkova akademie začíná nový semestr ve starobylém Instanbulu. Cassie je vznešeností města nadšená, nemá ale sílu na to, aby si pobyt pořádně užila. Musí si zvolit mezi privilegovaným světem Vyvolených a svými nejlepšími přáteli. Cassie stojí před osudovým rozhodnutím, které jí může změnit život jednou provždy. Mezitím se městem plíží vrah a podezření může padnout na kohokoliv...







Můj názor...
A do třetice všeho dobrého, už jsem si konečně přečetla další díl Temné akademie. Škola, na kterou se nedá jen tak lehce dostat a která skrývá temné tajemství. A další třešničkou na dortu je to, že se škola každý semestr přesouvá na jiné místo.

Obálky u téhle série nejsou dokonalé, ale mají svoje kouzlo. Každá obálka prozrazuje, kde se škola právě nachází. Obličeje, které jsou na každé obálce u mě už tak velký úspěch nesklidily, ale budiž, beru je tak, jaké jsou.

Nové místo, nová dobrodružství a nový lidé. Cassie chce zapomenout na Ranjita, protože to, co ji udělal, je neodpustitelné. Zradil jí. Sice neměl na výběr, ale nenapsal ani blbou esmesku, že se omlouvá. Celé prázdniny o sobě nedal vědět.

Cassie je typ té naivní hrdinky, který nemám moc ráda, ale tady mi to až tak nevadilo. Ranjit je zajímavá knižní postava. Když se s ním Cassie setkala, nijak mě to k němu netáhlo. Byl tajemný a měl ještě tajemnější tajemství. Tohle už je prostě ohrané.


Bytosti natolik podobné upírům, že by si člověk mohl myslet, že to upíři jsou. Mají školu, na kterou se nedostane jen tak někdo. Mají tajný spolek, do kterého můžou vstoupit jen vyvolení. Estelle si jako "hostitelku" vybere Cassie a i když jim to ze začátku moc neklapalo, tak se z nich stala celkem dobrá dvojka.

Gabriella Poole..
Narodila se v Glasgow a snažila se psát celý život. Ať už pracovala jako uvaděčka v divadle, obchodní asistentka, moderátorka v rádiu nebo barmanka. Když se přestěhovala na Barbados, živila se jako zpěvačka v irském baru a začala psát profesionálně. Později se přestěhovala zpět do Skotska - Morayshire se svým manželem a dvojčaty. Mají labradora, křečka, šílené kočky a nervní rybičky.

Slovo závěrem...
Tahle série se mi líbí, ale není na ní nic výjimečného, co by ji nad ostatními knihami tohoto žánru nadřazovalo. Obyčejná oddychovka, u které jsem na chvíli vypnula. Konec byl... otevřený a možná i trochu překvapující, takže si další díl na tuty přečtu.

Za poskytnutí RC děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete zakoupit zde. 

2 komentáře:

  1. Tento diel sa mi páčil úplne najviac. Táto séria má dobrý nápad, teším sa na ďalší diel 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Raz by som si chcela túto sériu prečítať :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.