neděle 17. března 2013

Posuď knihu podle obalu (21)

Meme, které pořádá Syki. 

Název: Dívka, která sváděla měsíc 
Autorka: Sarah Addison Allen
Nakladatelství: Ikar
Vydání: květen 2013
Anotace: Emily Benedictová přijíždí do pitoreskního jižanského městečka Mullaby v Jižní Karolíně v naději, že se dozví víc o životě své matky, obklopeném mnoha hádankami. Ale od chvíle, kdy dívka vstoupí do domu, kde její matka vyrůstala a kde žije její podivuhodný samotářský dědeček, jehož zatím nikdy nepotkala, nestačí se divit. Ostatně celé Mullaby, kde existují rodinná tajemství, za nimiž stojí snad jen kouzla, je poněkud zvláštní místo. Jak jinak si vysvětlit, že zde žije muž tak vysoký, že dohlédne za obzor. A to je jen začátek…


Můj názor:
Líbí se mi fialové sladění obálky se šedivím nápisem. Hvězdičky, motýlci a měsíček mi připadají trochu...moc. Nikdy jsem si moc nepotrpěla na detailech a tohle mi přijde už trochu přeplácané. Dívka, která leží ve     ??fialkách??  se mi líbí. Obálka působí uklidňujícím dojmem a celkově se mi líbí. 

3 komentáře:

  1. Víc než obálka se mi líbí název samotné knížky - Dívka, která sváděla měsíc - no, nezní to krásně!? :) Byla bych sice radši kdyby se obálka ubírala maličko jiným směrem, ale zase nemůžeme mít všechno. Souhlasím totiž s tebou, také se mi zdá přeplácaná.

    OdpovědětVymazat
  2. kniha vypada zaujimavo a ta obalka je super, hoci naozaj privela zbytocnych detailov. Ale naozaj vypadá tak snovo :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.