čtvrtek 9. srpna 2012

La Corda D'Oro


La Corda D'OroNázev : La Corda D'Oro
Autor : Kure Yuki
Rok vydání : 2003
Žánr : Comedy , Drama , Romance , Fantasy , Harem , School life , Shoujo Slice of life
Anotace :

Na prestižní Seiso akademii se pořádá každý rok  prominentní hudební soutěž, a jen pár nejlepších se může soutěže zúčastnit. Všichni musí být z hudebního oddělení aby mohli do soutěže teda až to teď.


Moje hodnocení obálky : 3/5
Moje hodnocení kresby : 4,5/5
Moje hodnocení : 5/5



Můj názor : 
Tumblr_m3ymq9b5b81qipsf7o1_500_largeMangu už jsem měla docela dlouho v úmyslu si přečíst , al pořád nebyl čas. Když jsem zjistila , že je i anime tak jsem u mangy pořád váhala jestli se mám koukat na anime nebo jestli si ji mám přečíst. Nakonec jsem si přečetla mangu a fíha byla jsem z ní úplně vedle. Byl to na mě moc rychlí začátek a ani sem si neuvědomovala , co se stalo. Potom se to už vyjasnilo a bylo to takové pohodové počteníčko. Manga ne mě udělala velký dojem a ve spoustě směrech mě překvapila.

Stručný děj....
Hino Kahoko je obyčejná studentka , která chodí do obyčejné školy a nemá nijak vzrušující život. Až do té chvíle než se jí zjeví víla Lili. Myslí si , že se zbláznila , protože "Víla" ?!?! Asi jí fakt hrabe na majáku, protože víli přece neexistují.
Vedle té její školy  je hudební škola ona sama o hudbě nic neví a tak jí to vyhovuje. Lili (ta víla) jí dá kouzelné housle na , které dokáže hrát a to je pro ni zvláštní proto, že nikdy nehrála na žádný nástroj. Ten den je vyhlášení studentů, kteří se zúčastní soutěže a Kahoko  je mezi nimi.Byla prostě strčena do světa hudby o kterém nic neví.
Má pár konkurentů a to : plachou dívku a pět hudebně nadaných chlapců, kteří nejsou vzhledově k zahození.
A tak nám začíná napínavý příběh plný emocí , napětí a lásky.


Postavy : 
Kahoko :  Byla velmi spolehlivá a milá. Každému se snažila pomoct za jakoukoliv cenu. Když se něco pokazila snažila se to napravit a snažila se s každým vyjít vstříc, ale byl tu někdo s kým to nešlo. Když uviděla poprvé Lili myslela si, že se zbláznila . Její potřeštěné nápady mě vždy rozesmáli až se mi hrnuly slzy 
do očí. Tahle postava byla opravdu dobře vypracovaná a promyšlená.

Lili : Je to víla, která darovala Kahoce kouzelné housle na, které mohla hrát bez jakýchkoliv problémů. Vždy se objevila v tu pravou chvíli. Myslela jsem si, že se z ní Kahoko zblázní, protože si povídala z vílou, kterou vidí jenom ona a ostatní si musí myslet, že blázen.

Kanazawa-sensei : Vždy pomohl každému kdo měl problém. Kahoko si s ním mohla povídat jako s kamarádem a byl na něj spoleh. jako postavu jsem si moc oblíbila.


Tsuchiora :  S ním se Kaho-chan  seznámila úplnou náhodou. On do ní strčil takže málem spadla ze schodů, ale naštěstí jí chytil a pomohl z věcmi , které ji spadly. On chodí také do obyčejné školy, ale umí hrát na klavír a to velmi dobře.


Shimizu : Byl  to velký ospala , který uměl hrát dobře na čelo. S ním se Kahoo seznámila tak, že o něj zakopla a to doslova. Spal na trávě a ona šla a zakopla o něj. Řekla mu, že je to nebezpečné a on se na n podíval poděkoval a řejl jí "mami". Později se seznámily a byli z nich přátelé. Jako postava byl promyšlený dobře, ale je škoda že byl spíš ta postava, která postávala  v pozadí. 

Tsukimori-chan : Je křehká dívka, která nemá tolik kamarádů, ale jak začne hrát  tak všichni musejí tleskat, protože je v tom vážně dobrá. Moc často se v příběhu neobjevovala, ale i tak jsem si ji oblíbila.


Yunoki-sama : Když jsem ho viděla poprvé myslela jsem si, že je to dívka . Má tak dlouhé vlasy a jemný obličej, že by si ho s dívkou mohl splést kdokoliv.Přišel mi hodně "namachrovanej" a měl hodně vysoké sebevědomí na mě až moc. Ale zase párkrát pomohl Kahoko a to mu dává ode mě velké plus. 


TsuKimoriRen : Ze záčátku jsem ho nenáviděla byl na Kahoko ošklivý a  nemohl jí skoro s ničím. Po tom se to začalo vylepšovat a už se k ní choval lépe. Hrál na housle jako ona , ale hrál už od malinka a byl z něj hotovej Mozart.

Hihara : Byl to prostě úžasnej klučina. Toho jsem si oblíbila hned v první chvíli kdy se tam objevil. Byl moc milý a hodný. Nechyběl mu humor a to musím pochválit. Jeho jsem si z klučičích postav oblíbila nejvíc.

Kresba a pocity......

To jak byla manga nakreslená se mi velmi líbilo. Všechny postavy si byli něčím podobné, ale stejně se v mnoha věcech odlišovali. Každou postavu vystihl moc dobře. Pocity nebo myšlenky byli poznat hned jak jste postavičku viděli. Kresbě dávám jenom 4,5 hvězdičky, protože tam pár mínusů přeci jenom bylo.

Moje pocity jsou zvláštní vlastně  i celá manga byla svým způsobem zvláštní. Bylo to originální, proto v příběhu nešlo jenom o romantiku, ale také o přátelství a touhu vyhrát. Proto jí dávám zasloužených 5 hvězdiček a jdu se podívat po jiných mangách tohoto autora.

Mangu si můžete přečíst zde.
(Je to zase v angličtině ) 





2 komentáře:

  1. Mangu jsem ještě nečetla, ale viděla jsem anime a to se mi moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Manga a Anime! MILUJU :3! :D Sice se spíš podívám na nějaký ten Shōnen, ale toto taky nevypadá špatně. Ale teď zrovna nechci nic načínat. Já se dívám na tolik seriálů a anime, že na některé vždy zapomenu a dodívám se na ně za půl roku xD Zrovna teďka se dívám na Bakumana a pořád nejsem schopný dokoukat první sérii :D A jako bych toho neměl málo, začal jsem sledovat Ao no Exorcist - možná si ale přečtu mangu :D Jinak tuto mangu ani anime neznám. Takže rozhodně díky za tip! ;)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.