pátek 22. března 2013

Percy Jackson - Moře nestvůr


Název: Moře nestvůr
Série: Percy Jackson
Díl: 2#
Autor: Rick Riordan
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2010
Počet stran: 304
Anotace: 
Mytologické bytosti ožívají...
Krvelačné nestvůry se bouří...
Bohové z Olympu kladou další úkoly...
"Po klidném školním roce se na mně valí další problémy. 
Poslední den školy to začalo! Hodina tělocviku se proměnila ve vybíjenou s lidožravými obry a Grover se dostal do průšvihu. 
Další špatná zpráva: Táboru polokrevných hrozí zničení...
Vydávám se s přáteli na výpravu, ze které se nemusíme všichni vrátit živí...
Jdeš do toho s námi?"



Můj názor:

601556_359949697447051_459488750_n_largePříběh narvaný řeckou mytologií a sympatickými hrdiny Vás doslova pohltí. Druhý díl o polobohovi Percym, u kterého se rozhodně nebudete nudit. Příběh plný akce, napětí a neznámá vás chytí a už nepustí. Percymu se pořád něco děje a nevydrží být chvíli v klidu bez problémů.

Školní rok byl pro Percyho celkem jednoduchý. Žádné problémy, našel si přítele a konečně byl trochu normální. Těšil se na léto, až pojede do tábora polokrevných, ale něco se zvrtlo. Párkrát se mu zdálo o Groverovi, ale to podle něj nebylo skutečné. Vydal se hledat Pana, boha všeho a ve snu říkal, že je v pěkné bryndě. Aby toho nebylo málo, ve škole se objevily zrůdy a chtěly si pochutnat na Percym. Jeho kamarád Tyson ho však zachránil. On není jen obyčejný přítel, jak se na první pohled zdá.

Na druhý díl jsem se hrozně těšila. Byla jsem zvědavá, do jaké šlamastiky se Percy namočí tentokrát. Do knihy jsem se pustila hned jak mi přišla, ale pak jsem ji na chvilku odložila. Zdálo se, že to bude ještě zajímavé a já si chtěla čtení užít a nechtělo se mi knihu dočíst tak brzy. Druhý díl mě vůbec nezklamal, ale první se mi líbil o špetku víc.

Tumblr_miia51ehau1r39gpqo1_500_largeKdyž se Percy, Annabeth a Tyson vypraví do tábora polokrevných, zjistí, že se děje něco otřesného. Někdo otrávil Thalii. Tenhle strom udržoval tábor skrytý a imunní vůči všem těm řeckým potvorám. Tedy až do téhle doby. Do tábora teď můžou vstupovat příšery a vyhodili Cherióna. Pan D musel někoho obvinit, a proto ho vykázal z tábora. Percy ví, že on to neudělal a proto chce udělat vše, aby potvrdil jeho nevinnu.

Obálky téhle série se mi hodně líbí. Vystihují nějakou část/scénu z daného dílu. Na můj vkus jsou v knize moc velká písmena, ale co už. Kniha je naprosto skvělá, ať má velká písmena nebo ne. Annabeth jsem na začátku prvního dílu moc nemusela. Byla povýšená a nechtěla se přátelit s Percym kvůli jejich rodičům. To naštěstí pominulo a stali se z nich přátelé.

Další příběh o polobohovi Percym se mi líbil. Bylo to svižné a pohodové čtení. Konec mě vyvedl malinko z míry, ale nedá se říct, že bych byla hodně překvapená. Bylo to pouze nečekané a rozhodně geniální. Kniha se mi líbila a dostává ode mne 4 hvězdičky!


Tumblr_lq4nllpp7x1qjahj7o1_500_largeNejoblíbenější postava:  Percy. 
Nejméně oblíbená postava:  
Humor:  Byl tam. 
Akce:  Skoro pořád. . 
Napětí:  Ano.  
Láska:  Ani ne. 
Nuda:  Ne :P
Překvapení:  Ano. 
Obálka:  Pěkná ;) 
Originalita:  Ano :D  
Konec:  Otevřený. 
Hodnocení: 4 z 5 hvězdiček.

Za poskytnutí RC děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete zakoupit zde.

Zdroje:



0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.