středa 6. března 2013

Měsíční párování ( únor 2013 ) #1 VYHODNOCENÍ

Projekt pořádá Vendea. 

Minulý měsíc v únoru jsem měla přečíst Křídla, která jsem nepřečetla. Dostala jsem se asi do půlky, ale hrozně se to táhlo a nenutilo mě to číst dál. Spíš mě to k smrti nudilo.
Byla jsem z výběru Jitulistka nadšená. Kniha mi ležela doma už nějakou dobu a konečně jsem se k ní dostala. Krom obálky se mi kniha vůbec nelíbila. Přijde mi to nemastné, neslané a od čtení ustupuji. Vzdávám se toho, že bych mohla knihu někdy přečíst a raději si ji zašoupnu zpět do poličky na své místo. Je to škoda, ale mě si kniha nezískala. 

2 komentáře:

  1. Dostala si sa do polovice? To si na tom ešte dobre, mne sa podarilo prejsť cez prvých pár kapitol a potom som s tým sekla, lebo som pri tom skoro zaspala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? To jsem ráda, že nejsem jediná kdo jí nepřečetl :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.