pátek 1. března 2013

I'm obsessed with..... 2#

Meme z dílny Emily.L



PLYŠÁCI

Ano, čtete dobře. Opravdu jsou tam napsaní plyšáci☺ Sbírám  je už od malička a mám jich velké množství.  Než jsem měla Kima (psa)  měla jsem plnou postel plyšáků. Potom už to nešlo, protože by je Kim roztrhal. Na poličce mám teď už jen hrstku plyšáků a jsou ty nejoblíbenější a nejhezčí. 
Tumblr_mixyxrlj6l1rdhw94o1_500_large

Nejvíc pyšná jsem na mojí veverku z Doby ledové, která je opravdu obří a na krokodýla, kterého jsem si před lety přivezla ze zoo.
Z plyšáků nejvíc preferuji medvídky.. jakékoliv. Přijdou mi hrozně roztomilý, dokonalý, úžasní :)  Když jsem byla menší všechny plyšáky jsem si pojmenovala, ale teď už si pamatuji jen medvídka Bobba.
32634_506536259388879_385798021_n_large

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.