neděle 5. března 2017

Knižní resty | něco jako TBR

Ano, známe to všichni. Kupujeme si víc knih, než kolik jich přečteme. Mnohdy si koupíme novou knihu, kterou nutně potřebujeme, jenže pak skončí mezi ostatními  a postupem času na ni zapomeneme. A nebo o ní víme, jen ještě nejsme připraveni se do ní pustit. Ve své knihovničce mám mnoho nepřečtených knih... jsem ostuda, shame on me! Nejsem blázen, abych si dala opožděné předsevzetí, že je všechny do konce roku 2017 přečtu; to ne. Ale ráda bych ten počet snížila aspoň o třetinu. 

Každý měsíc si z mé TBR jar vytáhnu jeden nebo dva papírky a dané knihy budou mou prioritou pro daný měsíc. Doufám, že to vydržím co nejdéle a to množství nepřečtených knih trochu zredukuji. Sepsala jsem si kompletní seznam všeho nepřečteného a pečlivě budu odškrtávat.

Seznam mých nepřečtených knih: 
Letní zahrada 
Útěk z teritoria smrti 
Cena nevinnosti
Inkoustové srdce 
Inkoustová smrt 
Inkoustová krev 
Eon 
Eona
Erilian - Kouzla na obzoru
Dvě věže
Čáry života
Proč jsme se rozešli
Sůl moře
Iced
Gejša
Buzíčci
Nekonečná noc
Měsíční svit
Běsnění
Přání smrti
Spálená mrazem
Kim Harrison
Apolónův pád
Winter
How to kill a mockingbird
Harry Petter (v anj)
Harry Potter  (v anj)
Marcelo in the real world
Indigové kouzlo 
Stříbrné stíny
Rubínový kruh
Žár
Stíny
Odhalená
Třpytivý dvůr
Šachovnice bohů
1984
Mosad
Hitlerova černá garda
Lidické děti
Nejsmutnější příběh 
Solaris
Hořký měsíc
Paměti Barry-Lyndona 
Dobrý člověk ještě žije
Kozeta - Gavroš

Výsledek obrázku pro challenge accepted gif

1 komentář:

  1. No jasně, že to znám. :D Mám doma přesně 69 nepřečtených knih, už z toho šedivím. :D Jenže já ty svoje knihy čtu hodně, teď jsem poměrně dost omezila recenzní výtisky, takže opravdu čtu jen knihy, co mi už nějakou dobu leží doma, ale jakmile nějaký počet přečtu, přijdou narozeniny, Vánoce a podobně a jsem na stejném čísle jako předtím. :DDD
    Tak ať se ti daří!

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.