neděle 28. září 2014

Rick Riordan se tentokrát rozhodl pro norskou mytologii


Rick Riordan uveřejnil pár informací o své nové série, která se tentokrát točí okolo severských bohů. Thor, Loki.... popravdě se knížky trochu bojím, protože jsem milovník Avengers a knížka v Rickově stylu o mých oblíbených hrdinech bude nejspíš trochu šok. 

Knížka vyjde v říjnu 2015 - takže si chvilku počkáme. Hlavním hrdinou bude podle názvu Magnus Chase.... to příjmení mě už na první pohled zarazila. Proč tam je příjmení Annabeth? Ale když jsem si o tom chtěla něco najít, nic jsem nenašla.  Rick nás čtenáře rád nechává do poslední chvíle napjaté a ani u hlavního hrdiny jeho nové série tomu není jinak. 


Tohle mě dostalo :'D

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.