neděle 23. března 2014

Co týden dal...

Omlouvám se, že jsem minulý týden neaktulizovala tuhle rubriku, ale měla jsem hodně na pilno. O víkendu mi rodiče tapetovali pokoj a ještě po zbytek týdne jsem nevěděla, kde co přesně mám. Naštěstí už je všechno na svém místě a konečně tu mám i naklizeno :D A co škola? Popravdě je to ještě horší, než jsem očekávala. Do konce roku to nejspíš nepřežiju a půjdu si hodit mašli, protože tohle už fakt nedávám :D

Před a po - teď se mi to líbí o dost víc! :D

Můj čtecí koutek je teď o dost živější a tu tapetu zbožňuji! 

A nástěnky, které jsou teď už úplně zaplněné :D Potřebovala bych někam narvat třetí.. 

Oh yeah, Shakespear :D Budu Julie! Ve škole je zase nějaká recitační soutěž a s kamarádkou jsme si vybraly kousek z knihy Romeo a Julie... snad se to naučím :D

Ve středu chyběla učitelka, co vede ekospojky a keramiku, takže jsem se nabídla, že to za ní povedu já :D Eko bylo v pohodě, ale keramika s druháčkama.... nikdy jsem si nemyslela, že děti můžou být tak hlučné! :D

A takhle nějak dopadly naše banánové cookies :D Na to, že tam není žádnou mouka ani mléko, byly velmi dobré a jednoduché na přípravu :3 

Blog ještě není úplně předělaný, tak to chvilku vydržte a já vám slibuji, že nový vzhled je bude brzy hotov! Tohle je jen proto, aby to nevypadalo tak strašně :D A video.... no řekněme, že se to pokusím natočit tenhle týden :D 

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.