sobota 13. dubna 2013

Rozhovor s Jodi Meadows

Jodi picture1. Ahoj! Řekni nám na úvod něco o tvé knize, jaká byla tvoje inspirace? 
INCARNATE je o dívce, která je jediná nová ve světě, kde jsou všichni reinkarnováni. Musí přijít na to, proč se narodila a co se stalo s osobou, kterou nahradila.
Hodně věcí šlo do téhle knihy. I když si nemohu, co byla ta první jiskra, která mě popostrčila k  psaní,  věděla jsem, že chci napsat něco o tom být nový,  vyvrženci a předsudcích.

2. Dělala jsi nějaký výzkum pro tuhle knihu? 
Absolutně. Byla to spousta neviditelného výzkumu, i když šlo pouze o názvy ulic a jejich vzhled.
Jedna z největších věcích, které jsem pro INCARNATE zkoumala, byla právě krajina. Valná část děje se odehrávala v Yellowstonském parku, který je plný gejzírů, horkých pramenů a dalších geotermálních rysů. I když jsem nebyla schopna se tam podívat--bohužel-- Hodně jsem to území studovala v pohodlí domova.

3. Jak jsi tvořila první linii? Věděla jsi jak to skončí od začátku? 
Incarnate (Newsoul, #1)INCARNATE byla první kniha, která mě napadla, než jsem začala psát. Dříve jsem měla jen mlhavou představu o tom, kam můj příběh spěje a proto jsem chtěla zkusit jiný přístup. Tak jsem si napsala přehled všech tří dílů dopředu.
Zatím co styl psaní se v průběhu let vyvíjelo, srdce zůstalo stejné. A ano, věděla jsem jak to skončí od začátku.

4. Jaká byla nejtěžší scéna?
Akční scény pro mě byly všechny těžké.

5. Dáváš přednost paperbacku, vázaným  nebo elektronickým knihám?
Miluju vázané knihy, ty jsi i většinou kupuji. Paperbackové jsou pěkné-hlavně ta cena-  a elektronické knihy přijdou někdy vhod.

Asunder (Newsoul, #2)6. Jaký je tvůj oblíbený knižní CRUSH? 
Nemám jednu oblíbenou knihu. Mám spousty oblíbených knih! Ale ten o které často mluvím v poslední době je  Logan z C.J. Redwine's DEFIANCE.


7. Kdyby jsi nemohla být autorkou, co by jsi byla?
Byla bych jednorožec.

8. Děkuji za rozhovor! Chceš  nakonec něco pěkného říct? 
Miluji knihy.

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.