pátek 27. července 2012

Nakladatelský maraton - Knižní klub ( 2.díl )

Tento projekt pořádá Verča .

Já jsem si pro dnešek vybrala nakladatelství Knižní klub.


• Pád - Lauren Kateová
• Muka - Lauren Kateová
 • Vytržení - Lauren Kateová 
• Železný král - Julie Kagawa
• Dcera kostí a dýmů - Laini Taylorová
• Město masek  -  Mary Hoffmanová
• Povídky -  Ernest Hemingway

___________________________________________________________________________

Knížky od Lauren Kateové mám ráda. Celou tuhle sérii jsem si vychutnávala jak jenom to šlo a těším se na další a také závěrečný díl této série , který vyjde na konci tohoto roku.
Knížku Železný král jsem si zamilovala a těším se na další díly , protože Ash je...♥
Dcera kostí a dýmů byla trochu slátanina všeho. Jednou se dělo tohle a hned zase tohle. No jestli si pořídím další díl tak to si ještě hooodně rozmyslím.
Město masek jsem přečetla asi do půlky a pak jsem ztratila nervy to číst dál. Někomu se kniha líbila někomu ne a já jsem ten první případ.
Jako poslední knihu od KK jsou Povídky , kterých jsem se ještě ani nedotkla. V knihovně mi leží už dlouho , ale mám spoustu knih , které mají přednost.


Celkem 8 knih. 

1 komentář:

  1. Od knižního klubu máme doma spousty knih, které ale patří mamce. Ne, že by si na ně nasadila zámek, to rozhodně ne, :D jen jsou to knížky, které mi nic neříkají. Možná až budu ještě starší... Možná..

    u sebe v knihovničce bych pár kousků taky našla :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.