středa 18. července 2012

Fly High - Leť výš 1*


Název : Leť výš
Série : Fly High!
Autorka : Nacumi  Óči
Nakladatelství : Zoner press
Rok vydání : 2011
Počet stran : 175
Anotace : 
Meru od svých pěti let vyrůstala jako kluk – v odlehlých horách, kde z ní její otec vychovával silného a hbitého bojovníka. Ve dvanácti letech se Meru vrací k matce a má nastoupit do nové školy. Aby nevystrašila spolužáky a získala si nějaké přátele, na máminu radu chce svoje schopnosti držet v tajnosti. A všechno se zdá být skvělé, jenže pak se na scéně objeví partička druháků, které terorizuje celou školu. Z čiré zlomyslnosti zničí školní zahradu a tím ublíží Meruině kamarádce Čijo. Co je moc, to je moc! Ohledy stranou, Meru se pouští do boje o nadvládu nad 
školou!

Můj názor...

Tahle manga se mi opravdu líbila. Příběh byl vymyšlen velmi hezky a to, jak je to nakreslené tomu dodává ještě větší šmrns. Manga a i sloupky, které psala autorka, se čtou velmi pěkně a někdy se i zasmějete. Osobně mám ráda mangy ve kterých je znát že jde mangu zaměřenou na romantiku, ale v téhle bylo i něco víc. Líbilo se mi, že hlavní hrdinka není dámička a že se o sebe umí postarat sama. Všechny postavy jsem si v knize oblíbila, ale jednu nebo spíš jednoho nejvíc


 Meru  je podle mě dokonalá hrdinka . A důvod?  No hlavně proto, že je silná a není to žádná padavka také umí bojová umění a jentak se nevzdává a drží se svého snu, který chce splnit. Pak jse také psala, že jsem si oblíbila jednoho klučičího hrdinu a to Ičiju. Možná je záporňák, ale já ho mám stejně ráda. Ruku už tolik nemusim, protože mohl kolikrát  pomoct Meru, ale neudělal to, protože byl ospalý. Čijo mi přišla jako ten typ dívky, která se podobá kytce : křehká a zranitelná. Kasumi jsem už tolik nemusela, ale taky jí mám svým způsobem ráda.  konce se zachovala pěkně ošklivě, ale to jest odpuštěno :)


Děj... 
Dívka jménem Meru Tačibana je od svých  5 let vychovávána svým otcem , který si myslí , že je to kluk. Učí jí spousty bojovým uměním a také to jak přežít. V jejích 12 letech se vrací domu plna spousty zážitků. Její matka chce aby nastoupila do školy jako dívka a proto jí skrášlí , protože když přijela vypadala jako kluk. Když nastupuje do školy pozná jednu dívku jménem Čijo Júky a okamžitě se z nich stanou kamarádky. Při školním setkání a přivítání nováčků pozná partu výtržníků , kteří terorizují školu. Meru se to samozřejmě nelíbí a chce s tím něco udělat. Oni proti ní však poštvou všechny kamarády , které si ve škole prozatím našla.Ona je však silná a zvládá všech nástrahy , které jí připravili. Také pozná velmi chytrého kluka jménem Ruka Miller.  Jak dopadnou její dobrodružství a zvládne všechny překážky ?


Obálka... 

Na obálce je Meru , Ičijo , Čijó , Ruka , Kasumi a Riku.  Těhlech 6 postav by tvořili dobrou partu , ale bohužel jsou rozděleni na dvě skupiny ta dobrá je Meru , Ruka a Čijo a ta špatná ten zbytek. Na obálce se mi líbí to jaké mají vlasyke každému bych bez obálky typla jinou barvu. Meru má pěkné oranžové vlasy a Čijo fialové.  

A co na závěr? 
Úžasná manga, která mě dostala. Četla jsem jí víc než jednou a těším se, až si koupím druhý díl. Ve škole se všichni divili, že se čte naopak a já jsem jim to jako blbá vysvětlovala- proč jako blbá?- protože mě stejně nepochopili. 


Obálka..

Kresba...

Celkové hodnocení.. 

Mangu můžete zakoupit zde.



0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.