pátek 8. června 2012

Sladká políbení ( 6 )


Toto týdenní meme pořádá Siky.
Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj, proto číst jen na vlastní 
nebezpečí!


Seskočila jsem a začala uvazovat Větra ke stromu. Nebylo by ode mě fér brát ho tam. Sáhla jsem dozadu pro Zabíječe a vytáhla ho z pochvy.
„Nevykloubila sis takhle někdy loket?“ zeptal se Curran.
„Ne. Mám s mečem spoustu praxe.“
Nick sesedl a uvázal valacha ke stromu vedle Větra.
Nečekala jsem na něj a rovnou vyrazila k bráně.
„To ho chceš porazit sama?“ ozval se Curranův hlas vedle mě. Zněl pobaveně.
„Jestli budu ještě chvíli čekat, nezvládnu jít dovnitř,“ odtušila jsem. Kolena se mi klepala. Zuby mi jektaly.
Popadl mě a políbil. Projela mnou vlna tepla, od rtů až po prsty na nohou.
Curranovy oči se smály. „Pro štěstí,“ zašeptal mi horce do ucha.
Odskočila jsem od něj, otřela si ústa hřbetem ruky. „Až skončíme s wampyrem,“ zavrčela jsem zlostně, „počítej s tím, že dojde na ten souboj, který jsi tak moc chtěl.“
„Mnohem lepší,“ poznamenal Curran.
„Jestli už jste vy hrdličky skončily s vrkáním,“ řekl Nick, „ustupte mi z cesty.“



0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.