neděle 3. června 2012

Posuď knihu podle obalu ( 6 )


Název : Unearthly
Autorka : Cynthia Hand
Série : Nadpozemská 1.díl
Anotace : 
Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života?
Můj názor :  Obálka se mi velmi líbí. Líbí se mi jak k sobě všechno tak pěkně ladí a je to prostě krásný. O knize jsem se dozvěděla náhodou a zjistila , že se u nás bude vydávat. Můžeme se na ni těšit někdy v záři tohoto roku a vyjde u nakladatelství CooBoo. Kniha mě zaujala jak obálkou tak anotací a velmi se na ní těším ;) 

Moje hodnocení obálky : 4/5


1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.