sobota 14. září 2013

Monthly summary- červenec, srpen 2013

Ah, omlouvám se, že jsem tuhle rubriku o prázdninách tolik zanedbala, ale pokusím se ji zase obnovit a psát sem každý měsíc, co jsem dostala nebo si koupila! 

Jak dokázat lásku - koupeno
Měděný jezdec - koupeno
Čarodějnice z Hex Hall 2 - koupeno
Nikdy nepřestávej věřit - koupeno
Marina - RC od CooBoo
Hvězdy nám nepřály - koupeno
Romeo a Julie - koupeno
What Trees remember - dostala jsem 

Taková malinká hromádka knížek za dva měsíce. Knížky jsem si kupovala převážně, když jsem jela někam s rodiči. S recenzními výtisky to u mě bylo špatné, protože jsem vůbec nestíhala, ale naštěstí mám doma už jen jeden A to Jmenuji se X. Recenze je rozepsaná, takže stačí ji jenom dokončit a bude na světě (a já budu mít z krku recenzní výtisky z prázdnin). 





4 komentáře:

  1. Hvězdy nám nepřály Ti závidím. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten obrázok presne vystihuje moje pocity k jednej nedávno čítanej knihe 8D
    Pekné knižky, Hex Hall mám aj ja doma 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě taky :) Sice jsem tu knihu četla už před nedávnem, ale byla jsem z ní celá vedle :D

      Vymazat
  3. Moc se těším, až si přečtu Hvězdy nám nepřály.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.