úterý 2. července 2013

Třicetidenní knihobraní (15)

Tenhle projekt pořádá VeEee. Jeho cílem je každé 2 dny zveřejnit jeden příspěvek na zadané téma. Tenhle projekt je na jeden měsíc. Dnešní téma je  Kniha, u které bych vážně ocenil/a pokračování (dotisk)

The Iron Queen (The Iron Fey, #3)
Většina z vás jistě vím, že Knižní klub už nehodlá dál vydávat série Železný král. Já jsem četla oba díly co zatím vyšli a tuhle série mám hrozně ráda a proto mě zklamalo, že dalších dílů se již v češtině nedočkám. Sice mě to štve, ale nic s tím neudělám, takže si hodlám časem pořídit celou sérii v angličtině. 

3 komentáře:

  1. Tohle je nejhorší, když prostě vyjdou česky jen některé díly :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo...nesnáším nedodělané série :(

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.