RC recenze: Říše temnot - Tajemný anděl

Díl: 4#
Autorka: L.J.Smith
Překladatelka: Milena Hordinová
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2013
Počet stran: 207
Anotace:  Šestnáctiletou Gillian zachrání před jistou smrtí podivný anděl. Stává se jejím strážcem a s jeho pomocí se dříve nevýrazná dívka stane atraktivní a populární. Vše je perfektní. Alespoň do chvíle, než začne tajemná bytost klást podivné požadavky. Co je zač tento anděl? A co ho přivedlo z onoho světa? Gillian a jejím blízkým hrozí nebezpečí. Jak bytost dostat zpátky tam, odkud přišla?

Můj názor...
UntitledL.J. Smith je jedna z mých oblíbených autorek, protože její knihy se čtou lehce a většinou mě chytí a do konce knihy nepustí. Tajemný anděl nebyl výjimkou. Jsem ráda, že to bylo o něčem jiném než jenom o tom, jak si jistá osoba najde spřízněnou duši a pak řeší jenom to, jak se ochrání před Říší temnot. I když si tenhle díl vychvaluji, dějově byl zatím nejslabší.

Gillian je ve škole nevýrazná a krom jejích kamarádek o ní nikdo neví. Chová se tajnůstkářsky, ale není zlá nebo tak. Jednoho dne, když jde domu, uslyší z lesa dětský křik. Nejdřív se trochu bojí tam jít, ale nakonec se tam rozběhne, až se dostane k polo-zamrzlému potoku, kam zahučí. Bojuje ze všech sil, ale voda je studená a svaly jí ochabují. A najednou se tam ocitne...

(Být populární znamená, že všichni jsou rádi, když se ti něco stane.)
(Tenhle svět je krutý, mrně.) Anděl se zadušeně zasmál.

Něco jako nebe. Je to mezisvět, do kterého se dostala a poznává tam záhadného anděla, který jí zachrání život. Gillian se na stane populárnější a zamiluje se do Davida. Její život se zlepšuje a ona začíná poznávat sebe. Anděl je však čím dál tím víc podezřelejší, protože po ní chce divné věci..

Říše temnot je skupina určitých lidí s nadpozemskými schopností. Patří do ní vlkodlaci, čarodějnice, upíři a mnoho dalších. Jediné, a to nejdůležitější pravidlo pro Říši temnot, je nezamilovat se do smrtelníka a nevyklopit mu všechno o Říši. Jak je ale očividné, spousta tvorů tohle pravidlo porušuje, protože spřízněnou duši mají jenom jednu, a když jí najdou, už bez ní nebudou nikdy šťastní.

L.J.Smith...
L.J. Smith žije ve slunné Kalifornii. Doma má kočku Suzie a hromadu knih. Většina jejich nápadů na knihy přichází, když spí. Neví, jestli skutečná magie existuje nebo ne, ale přijde jí zábavné o ní psát.

Slovo závěrem...
Anděl, který má nekalé úmysly... znělo to zajímavě a kniha rozhodně zajímavá byla. Autorčin styl psaní je čtivý a proto není divu, že jsem knihu za jedno odpoledne přelouskala. Je to fajn oddechovka, která zaujme. Za mě pozitivní hodnocení třemi hvězdičkami.

Za poskytnutí RC děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete zakoupit zde.

Zdroje: