sobota 6. července 2013

Čteme klasiku #1

Tento projekt pořádá Roxanne.
Zapojit se můžete zde. 

Já a klasika. Tohle téma není zrovna u mě často používané, protože jsem doposud žádnou klasiku nečetla. Ve škole povinnou četbu nemáme (jdu do 9.třídy), a i když nás naše paní učitelka přesvědčuje k tomu, aby jsme se něco z klasiky přečetli, ještě jsem se k tomu nedokopala. Nevím jestli je to tím, že nemám moc času nebo tím, že jsem na to neměla chuť. Ale když jsem uviděla tuto výzvu, rozhodla jsem se zapojit a dát klasice šanci (přece jenom na střední jí číst budu muset, takže když se do toho ponořím už teď, nebude to vůbec na škodu). 


Na začátek jsem si vybrala nízké číslo, které chci za každou cenu splnit a když to půjde dobře, třeba bych si  potom troufla i na 6, ale kdo ví. Recenze na klasiku nebudou, ale udělám to stejně jako Roxanne a budu pouze psát příspěvky, jak se mi to zatím líbí a co mi na tom nesedí. Ufffff, jsem na sebe upřímně hodně zvědavá. 

Můj seznam: 
Babička, Božena Němcová 


6 komentářů:

  1. Lakomce chci taky přečíst a Babičku jsem četla a chvilkami mě nudila, ale je to dobrá kniha!:)
    A jsem ráda, že ses zapojila!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babičku jsem si dala hlavně na zkoušku. Je to jedna z nejznámějších knih v té české klasice a mě zajímá, jak se mi bude líbit :D

      Vymazat
  2. Lakomec není špatněj a čte se dobře a rychle. Babička nevím, četla jsem od Němcové Divou Báru a ta mě opravdu nudila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem ho začala a zatím se mi to líbí :D Ale je to takový nezvyk od těch YA knížek, co normálně čtu.
      Právě proto si ji chci přečíst, každý má jiný názor a mě zajímá, jak se bude líbit mě :)

      Vymazat
  3. lakomce jsem četla.. je to už tak 3 roky zpátky.. a na babičku se také chystám.. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak budeme mít odlišné názory na Babičku :))

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.