sobota 10. listopadu 2012

Lovkyně snů - Osudové rozhodnutí


Název: Osudové rozhodnutí
Série: Lovkyně snů
Díl: 3
Autorka: Lisa McMan
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2012
Anotace: Myslíte si, že vidět, o čem ostatní sní, je skvělé? Naopak, je to děsivé, nebezpečné a může vás to stát život.

Jmenuju se Janie a věřila jsem, že vím, co mě v budoucnosti čeká. Myslela jsem si, že jsem s tím smířená. Nesnesu však pomyšlení na to, že stahuju Gabriela s sebou. On je skvělý a já na pokraji sil. Musím navždy zmizet, aby mohl žít naplno.
Může můj osud zvrátit cizinec, který mi vstoupil do života? A opravdu mě čeká jen zlověstná budoucnost a ani plamínek naděje na lepší život? Musím si zvolit, čas běží a jde o život …

Moje hodnocení obálky: 3/5
Moje hodnocení: 4/5

Trailer k prvnímu dílu...

Můj názor: 
Recenze obsahuje spoilery, takže čtěte pouze na vlastní nebezpečí. 
Tumblr_les55t0hvu1qe1c9vo1_400_large Z knihy mám pořád smíšené pocity. Autorčin styl psaní se mi líbí a čte se to dobře, ale ten konec. Nedopadlo to zrovna tak jak jsem doufala...

Janie se pořád propadá lidem do snů a občas ne zrovna těch nejmilejších. Cabel je pořád při ní. Snaží se ji pomáhat a chránit. Jenže to právě Janie nechce. Její matka je pořád alkoholička a hrozný zabedněnec. Svého otce do nedávné doby neznala. Ale zázraky se stávají. Zjistila po kom má ten dar nebo prokletí? Záleží na tom jak to kdo pochopí. Ono postupem času oslepnout na plno není zrovna procházka růžovým sadem.

Cabel♥ Cabel♥ Opravdu dokonalý knižní hrdina. Není to upír, vlkodlak a dokonce ani čaroděj, rptože on je prostě jen člověk.  Když šel za Janie do sprchy... Moje nejoblíbenější scénka! Oni dva když se pošťuchují.. jsou k sežrání.

Tumblr_mcyf47czn01qcrwrwo1_500_large
Knihu jsem přelouskala asi za dvě hodinky, protože se opravdu dobře četla. V knize nechybělo napětí a romantiky tam bylo hafo. V celé knize se řešil Janiin otec Henry. Vztah mezi ním a její matkou byl komplikovaný a on ji potom opustil. O tom, že má dítě se nikdy nedozvěděl. Bylo to smutné a zároveň záhadné. Proč má Janie ten dar jsem nevěděla a už v prvním díle mi to vrtalo hlavou jenže jsem to nechala být

Obálka je podobná těm předchozím. Změněný je obrázek dole a barva zadní strany. Obálce dávám 3 hvězdičky. Kniha se mi opravdu líbila, ale ten konec mě zklamal. Doufala jsem, že se rozhodne jinak. Tak či onak je s Cabelem a to je pro mě to hlavní. Kniha ode mě dostává 4 hvězdičky.

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.