pondělí 22. května 2017

GIVEAWAY | Narozeninová soutěž


Soutěž je zde! Doufám, že se Vám mnou vybrané knihy budou líbit a na někoho z Vás se usměje štěstí. Jedinou podmínkou, abyste se mohli zúčastnit, je sdílení soutěže a odpovězení na otázku - sledování mých profilů je za plusové vstupy (pokud nechcete, nikdo Vás nenutí!).

Holding up the universe jsem do soutěže věnovala já - vím, že už vyšla češtině, ale určitě se najde nějaký fanda anglických knih.

Povídky podivných mi do soutěže poskytlo internetové knihkupectví knihcentrum.cz - za což což velmi děkuji!


Podmínky: 
  1. Musíte býti starší 15ti let (jinak se souhlasem rodičů)
  2. Soutěž je otevřená pro Českou i Slovenskou republiku 
  3. Pouze jeden soutěžní komentář (ostatní mažu) 

Do komentáře uveďte (POVINNÉ):
  • jméno/přezdívka
  • kontaktní e-mail 
  • odkaz sdílení (sdílet můžete úplně kdekoliv) 
  • Kdybyste se ocitli v knize o cestování v čase, kam byste se chtěli podívat? Proč? Jak by se taková kniha jmenovala +  jak by vypadal/a hlavní hrdina/hrdinka, který/á by stál/a po vašem boku a jaký byste měli vztah? (klidně se rozepište, ráda si počtu - můžete popsat i jakou by taková kniha měla obálku) 
Plusové vstupy (NEPOVINNÉ):
  • jméno pod kterým mě sledujete na FB 
  • jméno pod kterým mě sledujete na Instagramu
  • jméno pod kterým sledujete tento blog 

7 komentářů:

  1. Ahoj! Knihu Holding Up the Universe už mám doma, ale Povídky podivných bych si moc ráda přečetla, tak se zúčastním. :)
    jméno/přezdívka: Ailes
    kontaktní e-mail: bloglivreslibri@gmail.com
    sdílení na twitteru: https://twitter.com/KikaSevcakova/status/866697164948484097
    Chtěla bych se podívat asi sto let do budoucnosti a vidět, zda se svět zlepšil k lepšímu, nebo horšímu. Hlavním hrdinou by byl asi kluk, můj nejlepší kamarád (jak v knize, tak i ve skutečnosti) - těch dystopií vyprávěných z pohledu dívek je až příliš mnoho. Rozhodně by to nebylo o žádné apokalypse ani ničem podobném, spíše bychom se zkrátka v budoucnosti ocitli omylem a pak se museli zařadit do běžného života té doby. Nebylo by to žádné drama, spíše kniha plná humorných situací, do kterých bychom se zamotali.
    Blog sleduji pod tímto účtem (Ailes). :)

    OdpovědětVymazat
  2. mail snad nemusím :DD můžeš mi to poslat jako překvápko v případě výhry :D
    https://twitter.com/osmtsn/status/866665829563342848

    Tak tohle je kritický bod, mám asi tak zhruba 3 časové úseky, které by mě zajímaly. Dinosauři. Období cca od starověkého Egypta až po Mezopotámmii (což je fakt velkej zápřah :DD), pak dejme tomu od viktoriánské Anglie až dále včetně doby Hercula Poirota :D
    Takže abych si asi vybrala, co?:D

    Asi bych nakonec skončila jako pravá ruka Nefertiti, byla bych tak bezesporu člověk, který má v rukou velkou moc, i když pravděpodobně nepostřehnutě... Zároveň bych však musela být ostražitá a vychytralá jako liška... Byla by to legrace :D. A název knihy? Skarabeové a další velká tajemství

    na fb víš, insta nemám a tutej jako Monika P

    OdpovědětVymazat
  3. Maggie
    magdalena.ondruskova@centrum.sk
    Zdielala som to na FB stránke môjho blogu - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=771781986323760&id=272843229550974
    Kniha ktorú by som chcela vyhrať je Holding up the Universe...o autorke som už všeličo počula a chcela by som teda aj ja od nej rada niečo čítať. A to, že je v angličtine mi nerobí žiaden problém :)

    Čo sa týka cestovania v čase...rada by som na nejakú dobu navštívila Viktorianske Anglicko...Strašne som sa zamilovala do toho obdobia, a celkovo, tie šaty a všetko...určite by to bolo super. A k tomu nejaký čiernovlasý modrooký chalan, s ktorým by sme zachránili svet...Hm...bola by sranda :D

    na FB: Magdaléna Ondrušková
    na insta: nevertrustaduck_blog
    na blogu : Maggie

    OdpovědětVymazat
  4. Knižní Sen
    kniznisen@seznam.cz
    https://m.facebook.com/kniznisen/?ref=bookmarks
    Chtěla bych úplně to stejně, jak to je v sérii drahokamy...Gideona též �� 18.st fajn :)

    Sledují
    Fb-Knizni Sen
    Insta- knižní_sen / Knižní Sen ( ted nevím,jak tam přesně jsem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A knihu...ehm...ty povídky :)

      Knižní Sen

      Vymazat
  5. Zkusím štěstí, Povídky podivných vypadají zajímavě :)
    Eliz
    majda.fiedlerova@gmail.com
    Když mrkneš na můj profil na google+, najdeš tam příspěvek s odkazem :)
    Já bych se v čase vrátila daleko, do starověku. Středověk mě tolik neláká, za to starověký Řím či Řecko velmi, obdivuji jejich vyspělost, cit pro krásu i umění, ačkoliv pravda... zase tolik toho o nich nevím, takže právě proto bych to jela prozkoumat osobně. Určitě bych se chtěla dostat do nějakého paláce, když už tak už :D

    Na blogu a FB jako Magdaléna Fiedlerová, na Insta wallet.of.infinity :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zkusím to, ani jednu knihu jsem nečetla ^^
    Přezdívka: Ceres
    Email: cerescelia@gmail.com
    https://twitter.com/WinchesterJoy/status/872370918902951937

    Kdybych se mohla podívat někam do minulosti... No, je to rozhodně dilema. Hodně váhám mezi starověkým Řeckem a Římem, obě kultury mě velmi zajímají. Vždycky jsem obdivovala to, jak už vlastně byli tehdy vzdělaní a co všechno měli - což pak všechno spláchla církev a středověk z povrchu zemského a ocitli jsme se zase na začátku. Ráda bych se prošla po Athénách v době jejich největší slávy, nebo po Římě a viděla, jak vypadalo Forum Romanum a Koloseum, když to ještě nebyli ruiny. Ale asi by vyhrálo Řecko (A není to jen kvůli Percymu Jacksonovi :D). Ale kdyby to šlo třeba jen na jeden den, vypravila bych se do středověké Prahy a zkoumala životy obyčejných lidí. To mě vždycky hrozně zajímalo - o šlechticích se nám dochovali spisy, ale jak žili ti, jejichž jméno bylo zapomenuto s jejich smrtí?
    Můj spolucestovatel by byl nejspíš kluk - a ne proto, že bych chtěla nějakého sexy přítele alá Gideon, ale s holkama si moc nerozumím a s klukama se povídá jednoduše. Měl by mít stejný smysl pro humor jako já, být sarkastický a dokázat všechno vyřešit - to třeba kdyby se rozhodli nás upálit jako čarodějníky :D

    Na blog chodím pod tímhle účtem :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.