neděle 20. září 2015

Random stories | Dáš si fofolu?

Úvodní článek naleznete zde

Tento příběh vymyslela a napsala Barča z We love books♥ 

Houseňák, Gimli (LOTR), Země nezemě, Nimbus 2000 a kofola. 

ENJOY


Bylo, nebylo, v Zemi nezemi bydlel Houseňák, který vlastnil firmu na výrobu kofoly. 

Jednoho dne vyplňoval Houseňák papíry, když v tom mu zazvonil telefon. ,,Tady Houseňák, vedoucí kofoly. Co si přejete?“ řekl Houseňák a za chvíli se ozvalo: ,,Ahoj Houseňáku, tady Gimli, tvůj kamarád. Koupil jsem si nový Nimbus 2000. Nemohl bych k tobě přiletět na návštěvu?“  řekl Gimli a Houseňák si hned vzpomněl, kdo to je. ,,Ano, mohl by si přijet. Příští sobotu mám volno, tak se stav“ 
O pár dní později...
Gimli přijel kolem poledne k Houseňákovi. Houseňák zrovna připravoval oběd (samozřejmě nesměla chybět kofola) ,,Houseňáku! Jsem tady“ zavolal Gimli ,,Kde?“ Gimli stál přímo před ním, ale byl tak malý, že ho Houseňák neviděl, málem Gimliho i zašlápl, ale naštěstí ho uviděl ,,Jé ahoj, tak pojď támhle je oběd“ řekl Houseňák ,,super, a až se najíme, můžeme se proletět na Nimbusu 2000,“ navrhl Gimli a Houseňák s tím souhlasil.
Naobědvali se a šli se proletět na Nibusu 2000, když už musel Gimli odejít, dal mu Houseňák dva balíky kofoly ,,Jé, díky za fofolu Houseňáku!“ řekl Gimli. ,,Nemáš zač Gimli, ale není to fofola, ale kofola,“ opravil ho Houseňák. ,,No jo, no jo, fofola,“ Gimli se nedal opravit, Houseňák ho nechal.
Rozloučili se a Gimli odletěl zpátky domů.
KONEC

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.