úterý 13. května 2014

Monthly summary - duben 2014

Knihy, které jsem ukořistila v měsíci dubnu :D 

Co jsem za měsíc duben přečetla... 
• Volání netvora - Patrick Ness (214)
• Nic nekončí, nic neumírá - Thich Nhat Hanh (163)
• Líbání zakázáno: Líbání zakázáno 2 - Nači Júki (183)
• Bohové Olympu - Znamení Athény - Rick Riordan (528)
• Bohové Olympu: Hádův chrám - Rick Riordan (552) 
• Stasiland - Anna Funder (299)
• Mezi nebem a zemí: Čekání na smrt - Stacey Kade (240)



Po delší době zase video do této rubriky :D 
Hope you enjoy! 


11 komentářů:

  1. Super video. :)
    Ty anglické knihy mají krásné obálky. :) Na Ptačí zpěv se chystám, ale nejdříve si chci koupit dvojku. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Ptačí zpěv si přečti! Je to úžasná a bezkonkurenční série :D

      Vymazat
  2. Moc hezké video, strašně dobře se posloucháš :)
    Ty anglické knihy vypadají skvěle, Fangirl jsem četla a moc se mi líbila. Hrozně mě lákají Bohové Olympu a Ptačí zpěv má dokonalou obálku, jen nemám momentálně chuť na dystopie, ale až jednou přijde, tak si jí pořídím.
    A jen jedna taková neknižní poznámka - máš naprosto bezvadné vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé. děkuju :D
      Bohy Olympu a Ptačí zpěv mohu jen doporočit, já obě série miluju. Dystopie... to znám, také někdy nemám chuť na ně ani koukat, ale někdy se jich nemůžu nabažit - Měsíční kroniky :3
      Bezvadné vlasy, jo? Tak to děkuju :))

      Vymazat
  3. si říkám, jestli se to nečte "štázi", ale nejsem hnidopich :D mimochodem tu vidím dost zmiňovaných věcí z dopisu :D takže super :D mimochodem, řeknu to znovu: the school for good and evil ti ukradnu někdy ve spaní :DD
    mimochodem, jak to, že máš ty vlasy furt dobrý, když si do nich takhle makáš:D? já bych je měla za chvíli v háji :DD (ale jinak obdivuju vlasy těch holek, kde jim to hezky drží tvar :D, já musím nosit pinetku :/ nebo si je strkat za ucho :D anebo si pak dělám takovej poloviční francouzskej cop)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poloviční francouzskej cop, tím je myšleno, že si splétám ofinu :D ve stylu francouzského copu. pokud mě zejtra nebudou zlobit vlasy, mohla bych si to udělat na zkoušku :D

      Vymazat
    2. Jj, myslím, že by se to tak mělo číst, ale whatever... :D Ukradneš? Až takhle? :D
      furt dobrý nejsou.... ani mi pořádně nedrží a pořád mi padají do obličeje, ale to se dá zvládnout... Já ráda nosím zapletenej nebo rybý cop :3 :D
      Jé, takle to nosí kamarádka a vypadá to dobře, takže ti to musí určitě slušet! :D

      Vymazat
    3. Až na to, že mě ty vlasy teď tolik štvou, že už to moc nenosím :D Já jinak nosím vlasy jen volně :D Ale padaj mi přesně jako tobě :D Mívala jsem jakože ofinu na stranu, tak to jako chvilku drželo, ale jakmile mi to odrostlo, tak mi to furt padalo do ksichtu :D A teď už si ofinu nenechávám a padá mi to (pochopitelně) furt :D
      Ano, ano, ukradnu :D Nenápadně se to teleportuje pryč, v tom překvapujícím dopise, tedy resp. v té obálce, je cosi tajného, co ti to večer teleportuje ke mně domů :D

      Vymazat
    4. Myslíš patku? :D Tu já jsem nikdy ofiko neměla... jen když jsem byla malá jsem si ty vlasy tak ustřihla, ale to mi už dorostlo :D
      Ahá... tak až ií budeš mít přečtenou, mohla by si jí teleportovat zase ke mně? :3

      Vymazat
    5. tak jo :D teleportuju :D

      noo :D jako ano :D asi se tomu tak dá říkat :D já tomu říkám ofina na stranu :D o patce mluvím v souvislosti s klukama :D

      Vymazat
  4. Miluju Percyho Jacksona! Hádův chrám mám zarezervovaný v knihovně, tak snad se dočkám:)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.