neděle 9. září 2012

Obálky Hush Hush ♥


1) Alemanha 

- Nevím, co je to za stát, ale ta obálka je pěkná a mě se líbí. Má takový modrý nádech a podle mě se povedla :)
4/5

2) Dánsko
- No tak u téhle obálky bych ani nepoznalo, že se jedná o tuto knihu. Obálka je svým způsobem zajímavá, ale k této sérii mi moc nesedí...
3,5/5


3) Bulharsko
- Tak k téhle obálce se odmítám vyjadřovat.. Každý má jiný názor a mě se prostě nelíbí..
0/5


4) Holandsko 
- Ten kluk na obálce je pěknej, ale Patche si představuji jinak. A růžová? Are you kidding me?
3/5


5) Anglie
- Tahle obálka se shoduje s originální takže je naprosto úžasná :)
5/5

6) Itálie
- Líbí se mi nápad s tím kam umístily název. 
5/5


7) Coréia do sul
- Ani google mi nepřeložil ten název země :) Obálka je podle  mě zajímavá a tajemná.  
4/5 

8) Thajsko
- Tahle obálka má něco do sebe. Nemůžu říct, že se mi líbí, ale ani to, že ne. Je pěkně barevně sladěná a to peříčko se tam hodí.
4/5 



5 komentářů:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.