pondělí 1. května 2017

MY 5 YEAR BLOGOVERSARY


No věřili byste tomu? Už je tomu pět let, co jsem si založila tento blog. 1.5.2012 → oh damn, to už je tak strašně dávno! Pořád jsem z toho tak trochu v šoku, protože mé, tehdy ještě dvanáctileté, já by nikdy nenapadlo, že mi blogování vydrží pár let. Jasně, moje reading slumps jsou tu každým rokem a nejednou jsem přemýšlela, že s tím seknu. Ale jsem stále tady. Snažím se být zase aktivní a negativní  myšlenky o rušení blogu jsem už dávno zahnala. 

1.5.2012 jsem publikovala můj úplně první článek na bloggeru → Letopisy Narnie - Čarodějův synovec

Co se statistik týká, nejsem na tom špatně, akorát minulý rok pro mne byl krizovým, a proto není divu, že jsem ani nenapsala moc článků. Vždy mě potěší, když na můj blog zavítá nový čtenář, kterému se tu líbí. Ráda odpovídám na komentáře a jsem nadšená, pokud někdo sdílí stejný názor na knihu jako já. Co se mých designů týká... prostřídala jsem jich mnoho. Zkoušela jsem všechno a jelikož v tom nejsem nijak zvlášť dobrá, nedopadalo to vždycky úplně nejlépe;









Můj současný design je sice jednoduchý, ale jelikož jsem se konečně naučila základy HTML, tak doufám, že se mi ho povede změnit a vytvořím konečně takový, který mi bude vyhovovat po všech stránkách. Tedy pokud u toho neztratím nervy (známe své lidi). 

Co bych to byla za blogerku, kdybych neuspořádala alespoň malou soutěž, no ne? Bohužel mi kniha ještě nedorazila domu, ale v průběhu května můžete očekávat soutěž o jednu velmi zajímavou knihu, která se Vám, doufám, bude líbit. (Soutěž bude otevřena jak pro Česko, tak i pro Slovensko)

Něco málo ze statistik: 

Moje ne-aktivita je na statistikách vždycky znát! ☺ I tak Vám všem moc děkuji za podporu a jsem ráda, že mnozí z Vás se sem stále vracejí, i přes to, že poslední dva roky bylo moje blogování na nule a články jsem vydávala opravdu jen zřídka. Jsem teď však plná elánu a nadšení, tak doufám, že se zase chytnu a zařadím blogování a knihy do mé každodenní rutiny! 

 (Alespoň na GD plním své výzvy :D) 


A moje přání k pátým narozeninám? 

Ať mi to tu ještě nějaký ten pátek vydrží! ☺

4 komentáře:

  1. gratuluji... :-)
    pekna cisla statistik, na to ze obcas nepises, tak to neni vubec poznat :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem.
    Môj blog 14.5. oslavuje tiež narodeniny. Ani neviem, ako ten čas ubehol :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.