úterý 16. května 2017

Minirecenze na čtvrtou | Sixteen kisses, Happily ever after, Apollónův pád, The Viking's Witch


Abych pravdu řekla, tento styl recenzí jsem si docela oblíbila. Samozřejmě se pokusím držet se hlavně toho normálního, ale jakožto člověk, co se zná, tak vím, jak jsem líná. A vždycky přečtu více knih, než kolik jich zrecenzuji. Tímto typem článků Vám alespoň napíši pár slov o tom, jak moc se mi kniha líbila/nelíbila a zdali ji doporučuji.


Sixteen Kisses: A novellaAll Cassie Caldwell wants for her sixteenth birthday is to finally be kissed. When Cassie’s older brother and his best friend—the lovable, sexy cowboy, Jared—discover her secret, Jared takes it upon himself to make sure her birthday wish comes true.


O novele Sixteen Kisses jsem ještě do nedávna neměla vůbec ponětí. Shame on me! Tento kraťoučký příběh mi vykouzlil úsměv na tváři a já nemohu než knihu doporučit. 

Kelly zasadila svůj příběh do Skotska, na den Svatého Patrika má její hlavní hrdinka šestnácté narozeniny a nepřeje si nic jiného, než býti konečně políbena. Nejlepší kamarád jejího bratra, Jared, si z ní utahuje a k narozeninám jí pořídí tričko "Kiss me, I'm Irich" - ale I'm Irich přeškrtá a fixou napíše "It's my birthday". Podmínkou, aby jí dárek dal, bylo, že si jej vezme do školy. Cassie podobné věci nenávidí, ale slib je slib. Jestli se jí tohle zdálo jako noční můra, netušila, co přijde jako další. 

Co když se Jared ve škole zmíní, že by bylo cool, kdyby Cassie dostala šestnáct pus od šestnácti lidí? A tak začíná jednodenní dobrodružství, ve kterém Cassie zjistí, jaké to je dostat pusu od kluka. A taky od holky. 

Je to předvídatelné a nic vás nevyvede z míry. Ale i přes to knihu doporučuji. Při čtení jsem se culila jako blázen a užívala si tento krátký, avšak zábavný příběh. Ode mne si Sixteen Kisses odnáší 4 hvězdičky. 

Happily ​Ever After (Cinder & Ella, #2)The end of one story is often the beginning of another. Hollywood heartthrob Brian Oliver and his Cinderella princess Ellamara Rodriguez have finally found love outside the digital world. But leaving their anonymity behind creates a whole new set of obstacles for the nation’s new favorite sweethearts. With the stress of Brian’s fame and the pressures of a new relationship weighing down on them, the It Couple quickly begins to wonder if they can hold on to their newfound joy, or if maybe happily ever after is only a fairy tale.

Před psaním některých recenzí potřebuji čas, protože si nejsem jistá, jestli se mi daná kniha líbila či nikoliv. A tak to mám u Happily Ever After, pokračování knihy Cinder&Ella, kterou naprosto zbožňuji. Byla jsem nadšená z toho, že má kniha vyjít? Samozřejmě. Kelly Oram se řadí k mým nejoblíbenějším autorům a její cheesy romance doslova zbožňuji. Avšak musím uznat, že s koncem prvního dílu jsem byla naprosto spokojená. Věděla jsem jedno. Nová kniha, další potíže pro hlavní pár - ale za to více Briana a Elly. Byla jsem rozpolcená. 

Hned po té, co kniha vyšla, pořídila jsem si jí na Amazonu. A chtěla číst. Jenže to nešlo. Měla jsem předsudky a bála jsem se toho, co si Kelly připravila. Když se zpětně poohlédnu, je to blbost, ale doopravdy jsem se tak cítila. Jednoduše řečeno, nechtěla jsem si zkazit dojmy z první knihy.

Kniha navazuje tam, kde jsme skončili a autorka na nic nečekala a hned si na své čtenáře připravila několik překvapení.  Od Happily ever after jsem se nemohla odtrhnout a hltala stránku po stránce. Kelly odvedla kus dobré práce, i když nemohu říci, že jsem byla stejně odvázaná jako u prvního dílu. Tak či tak dávám knize plný počet hvězdiček.


The Viking's WitchScotland, 803 A.D.
About to be burned at the stake by her fellow villagers, Odaria does what any betrayed witch facing certain death would do. She calls down a curse. Within seconds, rampaging Norsemen raid the village, capturing everyone except her.
But her reprieve is short-lived, and Odaria lands in the clutches of the Norse leader Rothgar. Can she remain true to herself and fight her growing attraction to this domineering man, or will she fall under his influence and be used for his ambitions?
After Rothgar witnesses Odaria’s powers firsthand, he strikes a bargain with her. The raven-haired beauty will use her magical abilities to help him with his quest in exchange for safe passage off the isle. But can this cunning woman be trusted, or is she using him to exact vengeance on her village?
Together they must fight bloodthirsty villagers, battle a mutinous band of Norsemen, find a missing Norse ship, and learn to trust each other . . . before time is up.


Na The Viking's Witch jsem nedávno četla vcelku pozitivní recenzi a řekla jsem si, že to zkusím. Pamatuji si, že jsem četla o love-hate vztahu, které mám ráda a hlavně jsem měla chuť na nějakou oddechovku. U obálky jsem se trochu pozastavila - já vím, já vím "Nesuď knihu podle obalu" ale přiznejme si to, všichni to děláme a pokud má kniha neatraktivní obálku, nad jejím pořízením se trochu pozastavíme. Jenže u obálky moje noční můra nekončí. Čekala jsem badass hrdinku a trochu více promyšlený děj, čehož jsem se samozřejmě nedočkala... 

Mně osobně se kniha vůbec nelíbila, ale to neznamená, že na Vás neudělá dojem. Třeba se Vám bude líbit o dost víc, než mne.


Utajené Orákulum (Apollónův pád, #1)Jak nejlíp potrestat boha?
Tím, že z něj uděláte smrtelníka!

Přesně tak dopadl Apollón, patron světla, slunce, léčitelství, umění, lukostřelby, poezie, tance a také proroctví. LUP! – a z víc než čtyři a půl tisíce let starého boha je šestnáctiletý kluk. Místo luxusu a nádhery na hoře Olympu se válí ve smradlavé newyorské popelnici. Bez božských schopností se v obyčejném světě těžko přežívá, zvlášť když je spousta těch, kdo by se ho rádi zbavili nadobro. 
Pokud chce z téhle bryndy vyváznout se zdravou kůží a dostat se zpět mezi bohy, musí přesvědčit Dia a získat jeho ztracenou přízeň. 
Existuje jen jediné místo, kde může hledat pomoc: základna moderních polobohů známá jako Tábor polokrevných!


Já a nechat si ujít knihu od Ricka? Pche, to opravdu nehrozí. Apollón je narcistický bůh, kterého jsem nikdy nepovažovala za oblíbeného a ani neoblíbeného. Rick se zase ukázal v dobrém světle a dokázal, že psát rozhodně umí - i když se mi Utajené orákulum líbilo, nemohu říci, že bych byla naprosto paralyzovaná. Nebylo to nic nového. Rick umí využít potenciál a pohrát si s charaktery, ale přeci je v tomto světě vydal už několik knih a je to pořád to samé. Ale nemohu si stěžovat. Více Willa a Nica není nikdy na škodu! 

Komu bych knihu doporučila? Mladším čtenářům, kteří si potrpí na knihách s pořádkou dávkou dobrodružství. Na závěr bych jen ráda dodala, že nejsem knihou zklamaná, pokud to tak vyznělo. Čtení jsem si užívala a těšila se na setkání s již známými postavami. Ode mne si kniha odnáší 3,5 hvězdičky. 


Četli jste nějakou z knih?
Pokud ano, jaký na ni máte názor Vy? 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.