úterý 28. února 2017

Monthly summary | Leden & únor 2017

Ano, ano, jsem zpět. Tak nějak. Bohužel si teď moc nových knih nepořizuji - jednak proto, že moje peněženka i tak trpí a hlavně jsem si dala takové předsevzetí, že se konečně pustím do knih, které se mi už několik let válí doma, ale ještě se na ně nedostala řada. A že těch knih je. Nejraději bych si sepsala seznam a začala odškrtávat, protože jsem hrozná, zase to nesplním a budu nakupovat hromady nových knih. Pozitivní je, že jsem se konečně dostala i ke knihám, které jsem si koupila jako e-booky na amazon.com (ráda vyhledávám akce, kdy jsou ty knihy třeba jen za 0,5$). Pokud můj blog sledujete už delší dobu, jistě jste si všimli změny. Konečně nový design. Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jak bych mohla konečně změnit blog, a díky informatice se už aspoň trochu vyznám v html a mohu si stahovat a upravovat šablony. Tato se mi líbila nejvíce, je jednoduchá a ta kombinace barev mě dostala. Doufám, že se líbí i Vám! 

Knihy, které jsem za leden a únor přečetla: 
○ R.U.R. (Karel Čapek; Omega) 
○ Královna stínů (#4; Skleněný trůn; Sarah J. Maas; CooBoo) 
○ Who was Edgar Allan Poe? (Edice Who was; Jim Gigliotti) 
○ Pozemské sítě (Hugh Newman; Dokořán) 
○ Prastarý meč (#1; Magnus Chase; Rick Riordan; Fragment)
○ Dreamologie (Lucy Keating; YOLI)
○ Zpívá, zpívá, každý pták (Evie Wyld; Omega)
○ Parfém: Příběh vraha (Patrick Suskind; Akademie) 
○ Never Never  (#1; Never Never; Colleen Hoover & Tarrin Fisher)
○ Válka s mloky (Karel Čapek; Československý spisovatel) 

Knihy, které jsem si za leden a únor pořídila: 


Ano, říkala jsem, že si nebudu kupovat moc knih... ale od Vánoc jsem měla ještě poukazy do knihkupectví, plus jsem vyhrála školní kolo olympiády v anglickém jazyce, za což jsem dostala další poukaz. A tak jsem se v tom knihkupectví drobet rozšoupla. Dreamologie má naprosto nádhernou obálku - slyšela jsem na ní super ohlasy, tak jsem neváhala a koupila si jí. Zpívá, zpívá, každý pták byla tak trochu sázka na slepo. Nic jsem o knize nevěděla, ale vydalo ji nakladatelství Omega, tak jsem si řekla, že to risknu. Apolónův pád aka Rick Riordan aka jasná volba. Nemohla jsem ta přeci nechat novou knihu mého oblíbeného autora. Sůl moře, další kniha, o které jsem nic nevěděla, tentokrát jsem ale vsadila na jisto, Ruta Sepetys je skvělá autorka. Čáry života... heh, byla jsem zvědavá. Ještě jsem se k nim nedostala, ale dost se těším. 



Proč si kupuješ Harryho, když už máš doma celou sérii v češtině? Shut up. Tyhle UK verze obálek jsou super a určitě nejsem jediná, kdo má Harryho doma víckrát. Right? Iced je šestým dílem série Horečka, kterou naprosto zbožňuji. Tentokrát je z pohledu Dani, a to jsem si nemohla nechat ujít. 

Knihy, které jsem za leden a únor dostala: 


Už jsem se zmiňovala o školním kole angličtiny... I když jsem postoupila do okresního, proti studentům z gymnázií jsem neměla moc šanci, ale i tak jsem se umístila pátá. To je pořád pozitivní. Oxford press daroval knihy z edice Oxford bookworm, minule jsem si vzala Eat, pray, love - letos jsem se rozhodla pro Pride and Prejudice, i když je to zkrácená verze, tak se moc těším. 



A v poslední řadě zde mám recenzní výtisky. Od internetového knihkupectví Megaknihy.cz jsem dostala první díl z další nové Rickovo série, Magnuse ♥. Knihu jsem už četla a moc se mi líbila (i když na Percyho to prostě nemá). A od knihcentra jsem si vybrala Pozemské sítě. Je to kraťoučká knížečka plná zajímavých informacích. Hned co jsem ji dočetla mi ji vzal taťka (proto vidíte na fotce pouze přebal). 

Shrnutí za měsíce leden&únor: 

Před chvílí byl ještě rok 2016 a teď už končí únor roku 2017... hrozně ten čas letí. Ve škole je to mazec, pořád samé testy a zkoušení. I když je pravda, že druhé pololetí je vždycky maso. Už jen z toho důvodu, že se blíží maturity, což je super, budeme mít samé suplování! 

První dva týdny v dubnu se chystám do Německa na praxi. Jede nás ze školy sedm a sem na sebe opravdu zvědavá - moje němčina je příšerná, tak doufám, že se domluvím aspoň trochu anglicky (nebo komolením jazyků co znám či pomocí rukou a nohou). Každopádně to bude zajímavé. 

Jaké nové knihy jste si v poslední době pořídili vy? 
Četli jste nějakou super knihu, kterou byste mi rádi doporučili? 

5 komentářů:

  1. Dreamologii jsem také četla! Jakpak se ti líbila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, čekala jsem trochu víc. Ale je to milá knížka na jedno odpoledne, četlo se to dobře :D.

      Vymazat
  2. Spousta krásných knih. Některé už mám přečtené, jiné mě zase lákají... A Harry v angličtině je prostě krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná bilance, držím palce v dočítání restů, také se o to pokouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sůl moře mám doma taky a chci si knihu, co nejdříve přečíst. Na Čáry života jsem zvědavá. Série Divergence se mi moc líbila, tak jsem zvědavá na Čáry :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.