neděle 26. dubna 2015

RC recenze: V podsvětí


V podsvětí (V ringu, #4)
V podsvětí 
Real #4
Katy Evans
Baronet 
Goodreads 4.24 

Milenec, přítel, ochránce – Greyson King je vším, co si kdy Melanie od muže přála. Díky němu se cítí naživu, díky němu má pocit, že konečně něco znamená. Greyson ale příliš často mizí na celé dny bez jediného slova vysvětlení. Když je s ní, říká, že jí nepřinese nic dobrého. Když zmizí, její srdce krvácí. Melanie odhaluje svět plný lží, temnoty a tajemství, který se před ní Greyson snaží ukrýt, a zjistí, že jejich první setkání za oné deštivé noci nejspíš vůbec nebyla náhoda. Jediný, kdo ji dokáže ochránit, je Greyson – muž, před kterým by měla utéct. Muž, který ji může 
zničit. Muž, kterého se obávají i v podsvětí… 

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Přiznám se, že jsem předchozí díly nečetla a ani to mi nebránilo se do příběhu ponořit. V podsvětí je totiž  příběh nových/starých hrdinů. Podle obálky jsem usoudila, že knížka bude žánru NA a místy bych ji opravdu řadila i do červené knihovny. 

Melanie je zajímavý typ hrdinky. Není panovačná a rozmazlená, jen chce v životě potkat toho PRAVÉHO a být konečně šťastná. Jenže muže má jen na jedno brdo a nedaří se ji potkat onoho vyvoleného, co by ji udělal konečně šťastnou. 


Někdy jediný způsob, jak se přestat litovat, je začt si užívat. 
- Melanie 

Greyson King je špatný muž. Zabijí, mučí a vydírá. I když dělá nerad špinavou práci jeho otce, musí si udržet svou pověst Ducha, kterého se všichni bojí. Jeho otec umírá na leukemii a chce, aby Underground převzal právě Greyson. Ten však chce pouze jediné - zjistit, kde je jeho matka. 

Žánr NA patří mezi mé oblíbené a když mi kniha přišla domů, opravdu jsem byla zvědavá, na to, co mi příběh nabídne. Grayson je typický bad boy s velkým tajemstvím a šrámy na srdci. Nevěří nikomu. I když se nestal pro mě nijak výjimečnou postavou, jeho kapitoly jsem milovala. 


Myslel jsem na ni. Každou vteřinu každého dne jsem na ni myslel. 
Jak zmoklá a zranitelná byla v tom dešti. 
A jak vlhká a teplá pak byla v mém náručí. 
Jak mi řekla, že se jmenuje Melanie. 
A jak mě pozvala na svatbu své kamarádky. 
Každá synapse mého mozku myslí jenom na ni, na její smích, tak jedinečný smích, kterým se nesměje nikdo jiný...

O knížkách Katy Evans jsem slyšela jen samou chválu a musím tento názor sdílet dál, opravdu je to super autorka. Nejvíc mě překvapil playllist, který byl na začátku knihy. Samozřejmě jsem si všechny písničky poslechla a o dvou z nich vím, že si je s ničím jiným než s knihou V podsvětí nespojím. 

Naše verze obálky není špatné, ale nejvíc se mi líbí německá obálka - ta třetí. Je dobře, že na naší obálce není tolik hrdinům vidět do obličeje. Ráda si sama utvářím vzhledy obou hrdinů, je to pro mě zábavnější. Když je totiž vidím na obálce, vsugeruji si je i jako hlavní hrdiny. 
V podsvětí (V ringu, #4) Rogue (Real, #4) Rogue - Wir gegen die Welt (Real, #4)

Knížku doporučuji všem, co mají žánr NA rádi a nezaleknou se ani velkého počtu postelových scén. Já jsem se jich popravdě trochu zalekla - nečekala jsem tuctovou NA, spíš něco mezi YA a NA, ale rozhodně mě kniha v Podsvětí nezklamala.

Melanie&Grayson jsou skvělým párem. Sice to nebylo nic originálního, ale četlo se to dobře. Knížce dávám 3 hvězdičky a těším se na další díl z této série, který bude o Pandoře!

!Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji internetovému knihkupectví knihcentrum.cz. V podsvětí si můžete zakoupit zde!

1 komentář:

  1. Zatiaľ som čítala s tejto série len v Ringu ale určite si nedám ujsť aj tento diel a prekvapivo (často to nebýva) sa mi veľmi páči Nemecka obálka ale i Češka je fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.